Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal tro, litt syt fra meg...

Anbefalte innlegg

6.dagen på overtid nå og greit nok det men helt siden onsdag har jeg hatt rier, eller maserier som jeg sikkert heller må kalle det. Startet med 2-3 cm. åpning på dagen da, og i går var jeg oppe igjen med 3-4 cm. Så fremgang, men kommer jo ikke skikkelig i fødsel pga. ingen effektive rier tydeligvis.. Sist var jeg i aktiv fødsel da jeg hadde denne åpningen..

I dag har de vær vondere, og har mer tak i ryggen, men allikevel er de uregelmessige så vet nesten ikke om jeg tør ringe om for en ny ctg/vaginal undersøkelse i kveld selv om jeg bare har møtt snille jordmødre. Føler seg som et lite mas selv om jeg har gått så lenge. Har kontroll i morgen på sykehuset pga. overtid så burde vel kanskje vente til da men slapper ikke helt av.

Fortsetter under...

sånn var det med nr to hos meg og. Tullerier veldig lenge... Det positie er at når det først starter så går det sikkert fort :-) Be dem om å tøye litt om du drar inn, det tro jeg kan ha effekt... Det er jo så kjedelig å gå over tiden. Lykke til :-)

Var sånn med meg også, gikk utrolig sakte. Riene begynte 5 dager før termin. Var inne til sjekk dagen før termin, og ble tøyd et par ganger da. Dagen etter hadde det skjedd lite, men ble tøyd et par ganger til da også. Og når fødselen først begynte senere samme dag, gikk det veldig fort. Håper det løser seg for deg snart :)

De kjente bare i går og ville ikke tøye i tilfelle jeg fikk enda mer maserier siden jeg ble strippet onsdag. Får se hvordan dette utarter seg. Merker vel fort om jeg ikke orker bli hjemme mer ;)Takk skal du ha :)

Men. så rart de ikke tar vannet ditt?? Jeg var inne på sjekk i går, og hadde 2 cm, og var passe moden. "jeg kunne jo tatt vannet ditt, men vi venter noen dager til". (termin 22.11)

Huff, har skikkelig vondt av deg!! Du har all min sympati! Ikke bare går du over tiden, men du går jo konstant rundt i fødemodus!! Nei, jeg håper virkelig det tar i veien for deg snart!

Har du REGELMESSIGE rier forresten?

Jeg har masse mas, og lugging i ryggen, med kun tidvis regelmessige. Tålmodigheten får virkelig prøvd seg, og jeg er ikke på overtid engang. Men går i et risikosvangerskap, så jeg er rimelig forsynt..

Go klem og masse kryssede fingre for i natt sendes i ilende fart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...