Fomle84 Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Noen forslag? Har to jenter med et 4 bokstavs navn som slutter på a + et navn som slutter på e. Er gravid med nr. 3, ul på mandag. Tenker hvis det er ei jente til kan hun enten få noe i samme stil, eller et lengre navn slik at vi ikke trenger to. Hva tenker dere? Greit å tenke litt for å få helgen til å gå.. Er så spent.. : )
Frøken Ubesluttsom Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Minda (syns det er så fint, et gammelt norsk nesten glemt navn) Evina Monja Tora
Cmyk Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Ella Elida Hedda Oliva/olivia Amelia Leonora
*LP* Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Avla? Mener du Alva? He he he ja, mener Alva! Dumme autokorrektur på ipaden!
Fomle84 Skrevet 16. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2012 Hehe.. : ) Alva er kjempe fint : ) Men spørs om jeg får mannen med på det.. Han gir meg ingen forslag, etter å ha blitt nedstemt de to andre gangene... Er mye vanskeligere denne gangen. Har ei i den utvida familien vår som heter Ylva. Blir Alva for likt, herming?
blå2010+rosa2013 Skrevet 16. november 2012 #8 Skrevet 16. november 2012 Eira Lisa Mia De jeg kommer på i farta
Februargullet2013 Skrevet 16. november 2012 #11 Skrevet 16. november 2012 Leona Emma Mina Oda Leah Stina Maria Tilla Milla Una Eira
Giss Skrevet 16. november 2012 #12 Skrevet 16. november 2012 Anora Eliana Olea Vera Klara Miranda Cecilia Leonora Ulrikka Man kan jo fortsette i det uendelige med fine jentenavn som slutter på a.... Lykke til på ul.
*LP* Skrevet 16. november 2012 #13 Skrevet 16. november 2012 Hehe.. : ) Alva er kjempe fint : ) Men spørs om jeg får mannen med på det.. Han gir meg ingen forslag, etter å ha blitt nedstemt de to andre gangene... Er mye vanskeligere denne gangen. Har ei i den utvida familien vår som heter Ylva. Blir Alva for likt, herming? Jeg syntes ikke Alva og Ylva blir for likt. Jeg fikk heller ikke med mannen på å like Alva, men nå får vi en gutt til da Syntes Alva Sofie klinger fint.
Fomle84 Skrevet 16. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 16. november 2012 Min mann syntes Alva ble for likt Ylva. Sofie har vi allerede brukt som navn nr. 2 på første.. Han vil ha Tiril hvis det blir ei jente og siden jeg har vært så påståelig tidligere med navn så har jeg jo litt lyst at han skal føle at han har valgt navnet... Så blir spennende å se på mandag da. Er nok lettere å ta stilling når vi vet..
*Dubsgirl* Skrevet 16. november 2012 #15 Skrevet 16. november 2012 Ada Anna Anea Amanda Elida Elina Emilia Dea Leah Mia Mina Selma Sina Julia Frida Filippa Maia Hanna Hedda Una Olea Livia Leona Saga Stella Vilja Runa Celina Victoria Erika Wilma
2tettebabyer Skrevet 16. november 2012 #17 Skrevet 16. november 2012 Ronja:-) Det tror jeg vi skal ha om vi får en tredje jente :-)
Linda_S Skrevet 17. november 2012 #19 Skrevet 17. november 2012 Anna, Aida, Matea, Emilia, Lana, Maja - for eksempel:) Finnes så mange fine navn å velge mellom! Disse hadde vi på vår liste, i alle fall:)
Mushu Skrevet 19. november 2012 #20 Skrevet 19. november 2012 Tiril var knall fint jo. Eva, der er jo fine kombinasjoner uendelige Aurelia Emiliana Eg syntes ikkje Alva er for likt om det er nokon i familien eller naer omgangskrets, men for likt om det er nokon i soskenflokken. Paa soskenbarn syntes eg det gaar heilt fint. Har dere navn nummer to klart? Er det oppkalling eller noko?
Gjest Antarctica Skrevet 19. november 2012 #21 Skrevet 19. november 2012 Jeg syns hele verden har valgt "kort jentenavn som slutter på -a" de siste åra. Men om jeg skulle foreslå noe som ikke er så oppbrukt, så er disse litt "friske": Fia Greta Nanna Eva Eugenia
Linntta Skrevet 9. desember 2012 #22 Skrevet 9. desember 2012 Jenta mi heter Aurora. Syns selv det navnet er fint!
pinoisme Skrevet 11. desember 2012 #23 Skrevet 11. desember 2012 Jentenavn som slutter på -a som jeg liker: Viola Elvira Eugenia Augusta Vera Tyra Flora Teodora Dorotea Aurora Nora Lydia Alva Olava Cordelia Henrietta
Fomle84 Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #24 Skrevet 11. desember 2012 Tiril var knall fint jo. Eva, der er jo fine kombinasjoner uendelige Aurelia Emiliana Eg syntes ikkje Alva er for likt om det er nokon i familien eller naer omgangskrets, men for likt om det er nokon i soskenflokken. Paa soskenbarn syntes eg det gaar heilt fint. Har dere navn nummer to klart? Er det oppkalling eller noko? Det blir en gutt! Hehe.. Så da er det ikke vits i å tenke jentenavn lenger ; p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå