Gå til innhold

Tror dere disse vippestolene er bra? synes begge 2 var fine :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De ser bra ut syns jeg :)

Et lite tips. Jeg kjøpte en vippestol som vibrerte. Trudde ikke den ville ha noen funksjon, men jeg fikk en liten gutt med mye mage vondt som senere utviklet seg til kolikk. Den vibreringa var reddningen for meg og samboeren :) Gjorde underverker for lille gutt (blir det samme som bil/vaskemaskin) :)

Annonse

De skal helst sitte minst mulig i vippestol før de kan sitte selv 7 mnds alder. Fint at det går an å ha liggestilling på den. Er forsåvidt enig med snuppelupp1988 i at det kan være en fordel å kjøpe en vippestol med vibrering, dette savnet jeg, da dette kunne hjulpet baby med å gråte mindre (selvom det ikke var snakk om kollikk)

Mine har sitter i Babybjørn fra de var nyfødte. De sitter jo ikke der mye alikevel. Ville aldri hatt noen annen en Babybjørn da, der sitter de som i en hengekøye og stolen følger bevegelsene til babyen.

Jeg må også anbefale babybjørn sin, den er veldig god. Ville sett etter en brukt fra babybjørn, fremfor en billig fra JYSK. Den kan legges nesten helt ned, så den kan brukes fra de er ganske små, og så gynger den så greit. Snuppa vår fikk en skikkelig god teknikk der hun satt og gynget :D

Har prøvd en sånn som du har lagt ut link på, men den likte ikke jenten vår. Men for all del, kan jo være ditt barn liker den :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...