L&L Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Hvor hardt er det greit å trene , hvor høy puls er greit når man er gravid? Har tilvanlig makspuls på 185. Er nå 22 fullførte uker og trener 2 ganger i uka.
Februargullet2013 Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 ser ikke vitsen i og trene..
jentene på haugen Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 jeg kjører mine egne timer enda. Jobber som instruktør. Kjører så hardt som føles komfortabel, presser meg ikke opp i maks soner, men ligger på et ganske høyt nivå i puls. Regner med ca 85% makspuls ikke noe høyere. Men har også dager som ikke dette kjennes ok ut, da tar jeg det bare rolig. Synes det er viktig å holde noen lunde form gjennom svangerskapet, tror både jeg og fosteret har nytte av dette.
LaMegSpire Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Jeg et uke 18 og er zumbainstruktør 2 økter i uka. Føler ingen begrensning på det enda, men det kommer vel. Trente flere ganger i uka før, men intensiteten på de to øktene er relativt høy:) prøver å gå endel turer da:)
L&L Skrevet 16. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2012 Tipper jeg ligger på ca 70% av Max puls nå så da burde det jo være greit, er også flink til å drikke både før, under og etter trening og passer på og ikke bli for varm.
Edda83 Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Prøver å gå en times tur et par ganger i uka. Men er slitsomt når jeg står og går på jobb hele dagen. Har mest lyst til å kræsje på sofaen når jeg kommer hjem. Før syklet jeg til og fra jobb fra tidlig vår til sen høst (3 mil tur/tur) men det orker jeg ikke lengre. Har faktisk bare blitt et par sykkelturer etter at jeg ble gravid. Har dårlig samvittighet for at jeg ikke får bevegd meg mere, men men. Får gjøre så godt man kan og heller ta det igjen etter fødselen