Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jegvært på ul, og det ble nok et avbrutt forsøk. Pga Folikkel på 18 mm. Nå er jeg lei meg....er så lei!!! Det er et stort sirkus hele opplegget, og jeg føler meg som en klovn:( mislykket de lux!

Nå kjenner jeg at jeg er sliten, nå har det gått i ett! Sukk...når skal det bli min tur da? ....neste forsøk blir nok ikke før januar nå....:/ og det er lenge nok det:s

Jeg skal ta provera nå i 10 dager for å få syklusen til normalen igjen, men det jeg ble litt usikker på da er om den skal i munnen eller vaginalt?

Oooog kan man drikke alkohol når man tar dette?

Kunne så klart spurt legen om dette, men jeg var helt i min egen verden da legen sa at forsøket ble avbrutt.

Håper dere har noen svar til meg:) klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143990971-avbrutt-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jegvært på ul, og det ble nok et avbrutt forsøk. Pga Folikkel på 18 mm. Nå er jeg lei meg....er så lei!!! Det er et stort sirkus hele opplegget, og jeg føler meg som en klovn:( mislykket de lux!

Nå kjenner jeg at jeg er sliten, nå har det gått i ett! Sukk...når skal det bli min tur da? ....neste forsøk blir nok ikke før januar nå....:/ og det er lenge nok det:s

Jeg skal ta provera nå i 10 dager for å få syklusen til normalen igjen, men det jeg ble litt usikker på da er om den skal i munnen eller vaginalt?

Oooog kan man drikke alkohol når man tar dette?

Kunne så klart spurt legen om dette, men jeg var helt i min egen verden da legen sa at forsøket ble avbrutt.

Håper dere har noen svar til meg:) klem

provera er tabelletter som taes igjennom munnen ja.

jeg hadde heller ikke så flotte folikker som 18 mm men lavere men ble satt på mer medsiner og fikk uttak som normalt.

gir seg en stor klem

Anonym poster: a3fec108b088ad5ef2ef7b9d3949ea09

Annonse

Uff, skjønner du er skuffet MammaHåp :(

Verden føles urettferdig til tider!!! Det er hvertfall sikkert....

Jeg synes du skal tillate deg og hate verden litt, så skal du se at du sakte men sikkert kommer deg ovenpå.

Sender deg en god klem

Dette er et fryseforsøk og da er det ikke bra å ha så store folikler:/ ( skulle så klart skrevet det) .

Får bare sørge litt å syns synd på meg selv, er lov det nå. Hvertfall en liten stund fremover. Takk for trøstende ord:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...