Gå til innhold

Yes, endelig litt med sikre tegn på modning her og :)

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Guri nå høres det ut som ting er rett rundt hjørnet hoss deg altså! :)

Ja det er pga bekkenløsningen de skal sette meg igang, og baby var målt til 3500!! i uke 36 :o så nå er den sikkert et beist på 4kg+ :P

Jeg vet faktsik ikke hva de gjør hvis mann er syk, det kommer kanskje an på hva som feiler? Men omgangsyken er jo ikke noe gøy å få smitta på seg på en føde/barsel avd.

Kanskje han kan bruke slik munnbind, får jo ikke direkte luftsmitte eller dråpesmitte i hvert fall da.

Lykke til, og for en fantastisk flokk dere blir da! :) Er det jente i magen nå?

Fortsetter under...

Tror ikke jeg tør å ta han med om han spyr gitt. Men kommer til å spørre. Nå er det ca 20 min mellom takene :o Ja er ei litta tulle :) Estimert til 2750 forrige mandag, så det blir morro å se hvor "feil" dem tar. :)

Ja da er det greit å få satt det igang! Blir spennende uke :D Endelig liksom. :)

Lykke til, mannen din kan jo sikkert få komme inn med munnbind, kjenner noen der mannen var innlagt på stkehuset med streptokokker i halsen, han fikk på seg munnbind og fikk være til stede under selve fødselen.

Er det normalt å føler seg utslitt og uggen i latensfasen? Det er definitivt noe igang her. det gjør skikkelig vondt. Men det drøyer... tør ikke bruke kjerringråd heller, for jeg vil ikke føde i natt ;)

Tør ikke tenke annet enn spysyken når jeg føler meg uggen jeg :P Livredd! :D Er det mulig!

Mannen ble bedre heldigvis!

Vet ikke om det er vanlig å føle seg utslitt og uggen men håper det.. jeg føler meg dausliten og uvel i kroppen og har veldig dårlig appetitt.. kan jo være fordi at jeg var uvel i går og i natt og lå og svettet og vrei meg ! Men jeg har ikke vondt da :/.. hadde murringer i korsryggen i 2 timer her i ste, men nå er det vekke og :(.. Blæææ ! Skulle lett byttet med deg, for jeg vil føde i natt :D

Annonse

Gikk kjempe bra!!

En rask og ikke så vond fødsel og ingen revning eller plager i ettertid. Drømmefødsel :)

Kommer tilbake med fødselshistorien, når jeg har et tastatur å skrive på. Det er den beste fødselen jeg har hatt. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...