Gå til innhold

Yes, endelig litt med sikre tegn på modning her og :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennende! Har 34 dager igjen,så blir ikke noen "blodjakt" her enda.....hehe! Er jo litt misunnelig da,om litt får dere belønningen deres!Imens vi andre kan bare følge spent med på utviklingen deres:-))) LYKKE TIL!

Det er fortsatt så det er noe på gang :) Og vondt innimellom. Langt ifra fødsel. Men plutselig kan det ta seg opp.

Det er igrunn den mest langvarige forløpet til en fødsel jeg har hatt.

Men at det og er første som ikke har festet seg kan kanskje ha noe å si?

Er ikke langt igjen uansett :)

Annonse

Spennende! Har 34 dager igjen,så blir ikke noen "blodjakt" her enda.....hehe! Er jo litt misunnelig da,om litt får dere belønningen deres!Imens vi andre kan bare følge spent med på utviklingen deres:-))) LYKKE TIL!

En vet aldri ;) Plutselig skjer det ;)

Jeg har også sett blod i dag ;-) Og slim ,hehe.. Har kraftige rier nå, men de kommer ennå litt uregelmessig - så skal inn på føden for en sjekk om ei stund :)

Håper blodet betyr at du er i gang!!

Spennende da! Hold oss oppdatert så lenge du er hjemme... ;)

Jo, magen har vært steinhard stort sett hele kvelden, og jevnt vondt som har tatt seg opp stadig.

Er da spent på hvordan ståa er der nede når jeg evnt drar inn...?

Kan det være at det åpner seg uten at "jeg merker det"? Siden jeg er 6 manns også?

Gjest Mammantil2prinser

Jo, magen har vært steinhard stort sett hele kvelden, og jevnt vondt som har tatt seg opp stadig.

Er da spent på hvordan ståa er der nede når jeg evnt drar inn...?

Kan det være at det åpner seg uten at "jeg merker det"? Siden jeg er 6 manns også?

Det kan jo godt være! :) kroppen er nok ganske kjent med hele prosedyren den skal igjennom da :)

Ble det fødsel i natt da?

Jeg skal på akupunktur idag kl.15.30 å håper hun vil sjekke/strippe meg å stikke noen effektive nåler :)

Beklager detaljer, men blod er jo et sikkert tegn. Hvertfall på papiret :D

Vi blir litt vel private her. Men nå er det spennende å se hvor lenge det da går. Gikk noen dager med 4 mann. Mens det gikk en dag med førstemann :)

Åh så spennende:) følger med på deg!:) ønsker deg all lykke til:))

Annonse

Beklager detaljer, men blod er jo et sikkert tegn. Hvertfall på papiret :D

Vi blir litt vel private her. Men nå er det spennende å se hvor lenge det da går. Gikk noen dager med 4 mann. Mens det gikk en dag med førstemann :)

Åh så spennende:) følger med på deg!:) ønsker deg all lykke til:))

Takk for det :)

Heeeelt rolig i dag. Så nå er det litt uvirkelig at jeg skal føde innen noen uker. 8 dager til termin. Rar følelse det og... Snart har jeg gått veldig mye lengre enn vanlig... Jaja. :)

Akkurat nå sitter jeg å leser de forskjelliges historier her, og kjenner jeg ikke vil føde.

Vi er rare, hvertfall jeg.

Gjest Mammantil2prinser

Uff jeg også, plutselig begynt å grue meg til fødsel. Som om jeg akuratt har våknet fra en drøm og det har gått opp for meg at jeg faktisk kan føde når som helst :P

Er litt skremmende å ikke ha kontroll over når, hvordan, hvem osv :P

Uff jeg også, plutselig begynt å grue meg til fødsel. Som om jeg akuratt har våknet fra en drøm og det har gått opp for meg at jeg faktisk kan føde når som helst :P

Er litt skremmende å ikke ha kontroll over når, hvordan, hvem osv :P

Ja det syns jeg er skikkelig skremmende! Kunne jeg bare vist når! Og hvem! Det er jo også et helt nytt (fantastisk) menneske som vi får lov å være mamma for. :) Syns det og er skremmende... Vil jo gjøre alt riktig, vanskelig når det er helt nytt... :o:)

Gjest Mammantil2prinser

Har du kjent noe etter akupunkturen da?! Vurderer å be om en time til til uka jeg...

Ikke sånn egentlig, murringer men ikke noe "nytt". Kanskje livmoren jobber litt mer ikveld da :)

Men hun sjekka meg og jeg hadde 3cm åpning, var sentrert livmor(?), og medium et eller annet, alt var i hvert fall gode tein :) men hun sa også at hun ikke trodde jeg kom til å føde i løpet av natta. (Gjorde jeg det skulle hun selv begynne å tro på nåler :P )

Men kunne godt tenke meg en 19.nov baby, da hadde oldemoren min bursdag :)

Har du kjent noe etter akupunkturen da?! Vurderer å be om en time til til uka jeg...

Ikke sånn egentlig, murringer men ikke noe "nytt". Kanskje livmoren jobber litt mer ikveld da :)

Men hun sjekka meg og jeg hadde 3cm åpning, var sentrert livmor(?), og medium et eller annet, alt var i hvert fall gode tein :) men hun sa også at hun ikke trodde jeg kom til å føde i løpet av natta. (Gjorde jeg det skulle hun selv begynne å tro på nåler :P )

Det er jo gode tegn da! Sentrert livmorhals er jo det det skal være! Min lå litt Baktil for en uke siden. Men var myk. Nå er det sikkert mer.

Fikk masse slim (blankt og unormalt mye. Jeg kan ikke huske å opplevd det før. Sist slimproppen gikk gikk det i do. Men nå var det som je ikke fikk tørket) ista.

Egentlig ikke klar, for nå er omgangssyken kommet i hus. Vil ikke føde og spy samtidig :P

Får håpe vi andre slipper. Skulle helst ha rømt huset, men sånn er det å være mamma.

Mente JM di at hun selv ikke trodde på nåler?

Gjest Mammantil2prinser

Det er jo gode tegn da! Sentrert livmorhals er jo det det skal være! Min lå litt Baktil for en uke siden. Men var myk. Nå er det sikkert mer.

Fikk masse slim (blankt og unormalt mye. Jeg kan ikke huske å opplevd det før. Sist slimproppen gikk gikk det i do. Men nå var det som je ikke fikk tørket) ista.

Egentlig ikke klar, for nå er omgangssyken kommet i hus. Vil ikke føde og spy samtidig :P

Får håpe vi andre slipper. Skulle helst ha rømt huset, men sånn er det å være mamma.

Mente JM di at hun selv ikke trodde på nåler?

Ja tenk å havna i fødsel med omgangsyken :( måtte vert helt grusomt !

Slik som jm sa det med nålene, så hørtes det nesten slik ut! :o jeg ble litt sjokka der jeg satt, hehe.

Krysser fingre for fødsel idag ja :) her er vêret kjempesurt, så fint fødvær! :)

Merkelig måte å si det på av JM.

Men jeg har veldig tro hvertfall!!

Her gikk slimproppen akkurat!! Er sykt spent! Dette var ingen tvil :) Akkurat som sist, bare nå kom det på papiret og i do :) slim og blod i en klyse. (Beklager detaljer) . Så slimet i sta var nok bare et forvarsel :)

Eneste bekymring nå er om noen kan passe når det er sykdom i hus :S

Kjenner du noe mer eller?!

Gjest Mammantil2prinser

Spennende!! :D

Nei jeg kjenner egentlig ikke så mye :/ men håper og krysser at det er stille før stormen :) Hehe..

Håper så inderlig det kan skje av seg selv før den 21.(skal på sykehuset å bli satt i gang da) så når jeg vet at forholdene er så modne og trenger liksom bare den lille puffen, ja da håper jeg det skal starte av seg selv :/

Slimproppen min også er jo gått for lenge siden, spurte faktisk jm om det igår og hun bekrefta det. Da hun kom rett inn på hodet til baby.

Håper det er noe på gang for deg nå då :) *kryssekrysse*

Å! Allerede til onsdag! Ikke lenge igjen da, var det pga bekkenet? (Husker ikke hvorfor)

Skjønner godt du vil det skal skje av seg selv. Er jo det beste. Min slimpropp har aldri gått bortsett fra samme dag eller under fødsel. Har noen vonde tak med lang pause nå. Men tør ikke tro noe.

Og i tillegg så føler mannen at han kanskje er på vei til å bli syk (drakk av 4 åringens kopp i går) og jeg vil jo helst ha han med på fødselen.

Hva gjør de om han er syk? (Ikke aktiv men si akkurat ferdig liksom.) han er jo smittsom.... :P Å dårlig timing!

Å! Allerede til onsdag! Ikke lenge igjen da, var det pga bekkenet? (Husker ikke hvorfor)

Skjønner godt du vil det skal skje av seg selv. Er jo det beste. Min slimpropp har aldri gått bortsett fra samme dag eller under fødsel. Har noen vonde tak med lang pause nå. Men tør ikke tro noe.

Og i tillegg så føler mannen at han kanskje er på vei til å bli syk (drakk av 4 åringens kopp i går) og jeg vil jo helst ha han med på fødselen.

Hva gjør de om han er syk? (Ikke aktiv men si akkurat ferdig liksom.)

han er jo smittsom.... :P Å dårlig timing!

Åh så spennende:) nå er det like rundt hjørnet for din del:)

er det omgangsyke barna har ? Isåfall så er de jo ferdig å spy nå og mest sannsynlig ikke smittsom?

Så bare send dem til barnevakten:)

Så får du se ann mannenes form da, Kan jo være innbildning siden

han drakk av koppen... Men visst uhellet skulle være ute, ville du hatt noen andre med deg da? Du må oppdatere her:) er så spent på deg snart 6 barnsmora:) kan jeg spørre?:

hvor mange av hvert kjønn har du fra før? Er alle med samme pappa? Hvor gammle? :))

Hva gjør de om han er syk? (Ikke aktiv men si akkurat ferdig liksom.)

han er jo smittsom.... :P Å dårlig timing!

Åh så spennende:) nå er det like rundt hjørnet for din del:)

er det omgangsyke barna har ? Isåfall så er de jo ferdig å spy nå og mest sannsynlig ikke smittsom?

Så bare send dem til barnevakten:)

Så får du se ann mannenes form da, Kan jo være innbildning siden

han drakk av koppen... Men visst uhellet skulle være ute, ville du hatt noen andre med deg da? Du må oppdatere her:) er så spent på deg snart 6 barnsmora:) kan jeg spørre?:

hvor mange av hvert kjønn har du fra før? Er alle med samme pappa? Hvor gammle? :))

Ja det kan være innbilning, jeg får ofte det. Men han får aldri det, han drar jo på jobb med spysyken og han... :(

Men dagen vil vise, håper jo veldig at han slipper!

Jeg tror ikke jeg vil ha med noen andre, hun jeg evnt vil ha med spydde i går, så smittsom der og.

Jeg tenker dem er smittsomme inntil 48 timer etter siste spy jeg... Tar alle forhåndsregler. Men noen må nok komme... Hvis ikke mannen er syk. Da får han klare de stakkars.

Vi blir 4 j og 2 g under 10 år :)

Samme pappa :) Gleder oss veldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...