Gå til innhold

Noen som har fått helt blank DocMorris?

Anbefalte innlegg

Noen som har fått helt blank DocMorris?

Jeg tok en med morgenurin på tirsdag og da kom det en nesten usynlig strek som ble sterkere utover kvelden (men da er den jo ikke pålitelig mer) så har jeg fått to negative a1, men nå tok jeg en ny DM midt på dagen og etter 6 min kom en svaaaaaaak strek (men står jo at den er upålitelig etter 5 min). Noen erfaringer???

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Du KAN være gravid da ja ;) Jeg testet veldig tidlig og fikk svakt utslag, som ble sterkere etter tidsfristen.

Selv om man ikke skal stole på de, så stemte det på meg :)

Blir testene svakere, helt hvite er det er negativt tegn, men blir de sterkere etterhvert derimot, er du gravid!

Lykke til :)

Jeg har fått nesten blank, men så kom det svak strek, nesten ikke synlig. Tatt test 3 dager på rad, og den ble mer synlig. Og på torsdag fikk jeg svak strek veldig tydelig innen tidsfristen. Pluss en svak a1 test ;) ingen TR her enda. Så skal ta en digital CB i morgen tidlig ;)

Takk for svar :)

Hmm... Høres jo litt lovende ut da..

Thie88: Ble streken sterkere og innen tidsfristen først den tredje dagen? :) Gratulerer forresten ;)

Ja, jeg var vel 10-11 dpo da streken ble sterkere og innen tidsfristen den tredje dagen jeg testet. Den var selvfølgelig rosa, men langt ifra sånn som kontrollstreken ser ut.

Thie88: Ble streken sterkere og innen tidsfristen først den tredje dagen? :) Gratulerer forresten ;)

Ja, jeg var vel 10-11 dpo da streken ble sterkere og innen tidsfristen den tredje dagen jeg testet. Den var selvfølgelig rosa, men langt ifra sånn som kontrollstreken ser ut.

Annonse

Oioi, kanskje det er håp.. Jeg aner jo ikke hvor mange dpo jeg er. Turte ikke å ta test idag :P Men skal ta i morgen *krysserfingrene* :)

Hvordan gikk det med den digitale? :)

Oioi, kanskje det er håp.. Jeg aner jo ikke hvor mange dpo jeg er. Turte ikke å ta test idag :P Men skal ta i morgen *krysserfingrene* :)

Hvordan gikk det med den digitale? :)

Ja, forstår det! Krysser fingrene og sprer litt babystøv ;)

Den digitale viste gravid 1-2 uker HURRAAA ;) og kjæresten ble såå glad altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...