Gå til innhold

Idag har jeg vert hos jordmoren:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

er i uke 33 og min lille prinsesse ligger i seteleie, noe hun har gjort siden uke 26 ca..Jeg var til sist kontroll for 2 dager siden hos jordmor og hun ringte sykehuset jeg skal føde på og spurte hvordan de gjorde det med seteleie og førstegangsfødende..fikk da til svar at jeg skal skrives inn på sykehuset rundt uke 35-36 og da tar de automatisk UL for å sjekke leie på babyen..vist hun ikke har snudd seg til da vil de bestille planlagt keisersnitt, da de ikke lar førstegangsfødende føde i seteleie her..de kunne prøve å snu henne da, men etter uke 36 er det veldig liten sjangse for at babyen snur seg og legger seg med hodet ned pga liten plass..babyen vil som regel snu seg med rompa ned igjen.. Hun har jo som sagt noen uker på seg til å snu seg med hodet ned, og jeg håper hun gjør det da jeg helst vil føde normalt, men om hun ligger i seteleie, så går det helt fint med KS også =)

Jeg har samme bekymring lilleimagen<3..34+3 og seteleie, vesla har ligget i tverrleie fram.til 28-29 og seteleie derfra. Virker som hun trives godt den.veien. Regnes som førstegangsfødende tross ett barn.fra før siden jeg fikk prematurt barn med ks.

Er redd for setefødsel samtidig som jeg ikke har lyst på keisersnitt igjen.

Håper hun snur seg snart!!!

ja håper lille jenta snur seg innen jeg skal innskrives og på UL, men slik det virker nå så storstrives hun med rompa ned..selvfølgelig har hun ett par uker på seg, men kjenner jeg lar tanken om KS få komme mer og mer, da blir jeg ikke så "skuffet" om hun ikke har snudd seg til uke 36 og blir heller mer glad OM hun snur seg =) Håper begge våre prinsesser finner ut at å snu seg er positivt! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...