Gå til innhold

Plutselig veldig bekymra i uke 19...

SologLillegull

Anbefalte innlegg

Alt har gått bra så langt, og jeg hadde siste kontroll forrige uke og fikk høre hjertelyd, så denne uka har jeg begynt å fortelle det på jobb og til venner, og virkelig begynt å tro at det skal gå bra denne gangen.

Så for ett par dager siden begynte jeg å få skikkelig hodepine, som pleier å være et veldig dårlig tegn for meg, og har fått mer og mer kynnere. I dag har jeg også begynt å få løs mage. Hadde masse og tidlige kynner med lillegull, så vet at det kan være helt normalt, og vet også at jeg får løs mage av å stresse og bekymre meg, men klarer likevel ikke å slå vekk tanken på at noe er galt.

Skal reise vekk på jentetur i helga, og har lyst til å kunne slappe av, og skrekken er å begynne å blø når jeg er langt vekke, men samtidig tviler jeg på om jeg blir tatt på alvor om jeg dukker opp på legevakta med litt kynnere og hodepine....

Prøver å si til meg selv at det er bare hodet som spiller meg puss, men det er ikke lett.

Fortsetter under...

Du psyker deg nok ned også blir kroppen litt i ulage. Fikk høre av jordmor engang at så fremst man ikke ser blod, så skal man slappe helt av, spesielt når man er såpass langt på vei som du er nå. Senk skuldrene, ta et bad og prøv å slapp av så godt du kan.

Anonym poster: c37a9c5365137f6cf4224fcbbab6d853

Det er sikkert ikke noe å bekymre seg for, men ta å ring JM så du kan forsikre deg selv .)!

jeg skal inrømme at jeg har hvert neon ganger for mye på prival UL fordi jeg er så bekymret for at det ikke er liv der inne, og hodepinen er her også, jeg tror det er stress som man kanskje ikke er helt klar over selv.

sender deg gode tanker og håper du får en fin helg!

Ringte og fikk komme på kontroll, og alt står bra til! Føler meg litt dum som stresser sånn, men har klart å holde meg så langt, har bare vært på tre planlagte kontroller, så synst jeg har vært flink nok;)

Enig med anonym om at kroppen sikkert blir litt i ulage av alt stresset, men må si det gjor godt å få sjekket likevel!

Takk for meldingene, og god helg til dere;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...