Gå til innhold

Må mase litt til jeg ang hcg stigning

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte med to små

Jeg skrev i en annen tråd her at jeg pga småblødninger har vært på tidlig UL i går 6+1.

Det var da to egg som hadde festet seg, men den ene "sekken" var mindre en den andre, dette kan jo bety flere ting..

Det største embryoet var kun 1 mm og ingen hjerteslag enda.

Jeg tok en hcg prøve i går og fikk svaret nå, den var på 62649 og det må vel være veldig bra på denne tiden?

Jeg regnet ut at den har nesten fordoblet seg annenhver dag de siste 14 dagene siden sist hcg prøve, som da var på 639.

Legen sa at det ikke var nok å måle hcg stigning, da det pga evnt to kan bli misvisende resultat, så ikke vet jeg hva jeg kan slappe av med, annet en å vente og se til uka og ny UL da.

Jeg er bare så spent på om dette går bra!

Noen med tvillinger som har hatt lignende erfaringer?

Fortsetter under...

Jeg skrev i en annen tråd her at jeg pga småblødninger har vært på tidlig UL i går 6+1.

Det var da to egg som hadde festet seg, men den ene "sekken" var mindre en den andre, dette kan jo bety flere ting..

Det største embryoet var kun 1 mm og ingen hjerteslag enda.

Jeg tok en hcg prøve i går og fikk svaret nå, den var på 62649 og det må vel være veldig bra på denne tiden?

Jeg regnet ut at den har nesten fordoblet seg annenhver dag de siste 14 dagene siden sist hcg prøve, som da var på 639.

Legen sa at det ikke var nok å måle hcg stigning, da det pga evnt to kan bli misvisende resultat, så ikke vet jeg hva jeg kan slappe av med, annet en å vente og se til uka og ny UL da.

Jeg er bare så spent på om dette går bra!

Noen med tvillinger som har hatt lignende erfaringer?

hvordan går det? når skal du ha ny ul?

Gjest Trulte med to små

Takk som spør! Jeg skal ha ny ultralyd til torsdag og ta ny hcg prøve i morgen.

Heldigvis har jeg ikke mer en blodspor en sjelden gang nå og det tenker jeg også kan komme av Lutinusen jeg tar.

Jeg er så utrolig spent på hvordan det ser ut på torsdag, jeg er urolig, nervøs og grugleder meg på samme tid.

Jeg må bare tenke positivt og håpe det beste! :)

Takk som spør! Jeg skal ha ny ultralyd til torsdag og ta ny hcg prøve i morgen.

Heldigvis har jeg ikke mer en blodspor en sjelden gang nå og det tenker jeg også kan komme av Lutinusen jeg tar.

Jeg er så utrolig spent på hvordan det ser ut på torsdag, jeg er urolig, nervøs og grugleder meg på samme tid.

Jeg må bare tenke positivt og håpe det beste! :)

krysser fingrene for deg :)

Gjest Trulte med to små

Tusen takk! Hcg prøven fra i dag var på 110502 så den har nesten doblet seg igjen, men dette på 5 dager. Jeg tror det er vanlig at den flater noe ut eller at det tar lengre tid å doble seg når tallet blir såpass høyt.

Spennende er det ihvertfall! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...