Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lekegrind?

Er det veldig greit å ha eller er det bortkastet penger?

Jeg har hund, så tenker det er greit å ha. Gutten er 7 uker.

Eller er det sånn at de aldri vil ligge der anyway?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, har hatt lekegrind hele veien. Den har stått mest til pynt, funker nå som "grind" så hun ikke skal løpe/krabbe ut i gangen.

Kan plassere henne oppi der for en liten stund om jeg virkelig MÅ noe. Funker greit, men tror vi hadde klart oss helt fint uten :) Kanskje når hun blir enda litt større. (nesten 10 mnd nå)

Skrevet

Vi bruker vår masse :) gutten er snart 10 mnd. Det er ikke alltid han vil være der så lenge av gangen, men supert når jeg må hente noe i kjelleren eller ut med søpla osv så har jeg kontroll på hvor han er nå som det går i turbofart:) vi vente han til den ganske tidlig så fungerer veldig fint for oss.

Skrevet

Vi hadde lekegrind til førstemann, men ble ikke så mye brukt. Det var helst hvis jeg skulle ta en dusj, gå ut med bosset, sette på en maskin med klær osv det ble brukt, sånn at jeg hadde kontroll på hvor han var. Brukte den fra han var rundt 8-9mnd, når han ble mer mobil til rundt året. Etter det ble det oppbevaringsplass for leker. Hihi .. :-)

Skrevet

Vi har lekegrind, og er kjempefornøyd med det! Der er de morsomste lekene hennes og hun koser seg (når hun har sutret litt fordi hun blir plassert der først...) Og hun sier klart fra når hun ikke vil være der lenger. VI måtte kjøpe det, da hun krabber og er svært opptatt av ledninger, og vil gjerne gnage på dem.. Så for at jeg skal slippe å si NEI til henne hele dagen, synes vi det er en god løsning!

Skrevet

vi kjøpte først lekegrind da mini var 4 mnd. alle sa det var unødvendig og kom til å brukes kun til oppbevaring av leker, men mini elsker den. han ligger oppi der og følger med på alt som skjer, og leker og ruller rundt. vi har lekematte også, og han er ofte ganske grinete hvis vi ikke sitter med han på matten, mens i lekegrinden kan han ligge å leke alene. praktisk når man vil sette på en maskin med klær eller spise frokost og drikke kaffe :) men det er ikke dermed sagt at det passer for deg, det må du finne ut av på egenhånd :)

Skrevet

Vi har også hund (stor), og lekegrinda er fantastisk :) Mi frøken er 5 mnd nå, og hun storkoser seg!

Skrevet

Vi har lekegrind siden vi har hund. Vi bruker den ikke mye men kjekk å ha om man vil gå på do alene f.eks eller om jeg må ned i kjelleren i fryseren. Om kvelden blir den brukt til å samle alle lekene i.

Skrevet

Vi har hund og har brukt lekegrinda masse. Hun er nå 8 mnd og liker den fremdeles men er ikke der så lenge som før. Kanskje max 15 min. Før kunne hun leke en time der innimellom. Men hun reiser seg opp og går rundt langs kanten og kan stå lenge hvis hun er opplagt og følge med hvis jeg rydder på kjøkken f.eks. Nå som hun reiser seg opp overalt så er det godt å ha en plass hun er trygg hvis jeg må ut av rommet en rask tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...