Anette1987 Skrevet 15. november 2012 #1 Del Skrevet 15. november 2012 Eg er ny her inne.. Har i grunn bare hatt to sikre SA det siste halve året, men i august/september fikk eg mensen enten noen dager for tidlig eller når eg ventet den så tenkte ikke noe over det men tok en sånn billigstrimmel noen dager etterpå som var svakt positiv og litt svakere dagen etter så ble den negativ.. Tenkte ikke noe mer over dette siden eg hadde hatt "mensen" men legen mente nå at vi kunne tolke det som en sa og at eg da hadde hatt 3 stk og rett til henvisning til gynekolog. Eg er mamma til verdens vakreste snart 2 åring Så det hjelper jo VELDIG Men har så lyst på søsken til hun og når eg har abortert flere ganger blir eg engstelig for at noe skal være gale. Noen andre som har hatt problemer med andremann? Vi prøvde vel i 8 mnd før vi ble gravid med hun og men tenkte ikke noe over det da siden vi ikke var aktive prøvere, var mer "skjer det så skjer det". Og nå har eg sluttet på cerazette i april så begynner å bli noen mnd denne gangen og. Håper ventetiden ikke blir så lang til gynekologen. Hvis noen vil dele sin erfaring med hva som venter oss nå hadde eg blitt kjempe glad? Hvordan går utredning frem? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143990802-f%C3%A5tt-henvisning-til-gynekolog/
blomstgull Skrevet 16. november 2012 #2 Del Skrevet 16. november 2012 hei:) har selv hatt 3 sa, ingen barn fra før. men siden du har barn fra før av skal oddsen din være mye høyere. det spørs hvor du bor i landet når det kommer til vente tid. Oslo kan det være neon månder, men det e godt å få gjort en utredning (ofte finner de ikke noe) og så blir man fulgt nøye og får medisiner neste gang du bllir gravid. ønsker deg lykketil Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143990802-f%C3%A5tt-henvisning-til-gynekolog/#findComment-144737106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå