Gå til innhold

Muligens Gravid etter 4 år med forsøk

Anbefalte innlegg

Hei har ikke vært så veldig aktiv her inne på skrive fronten men har vært jevnlig inne å lest. Vi har vært inne for vårt 3. inseminasjonsforsøk på riksen i novemer. Mandag fikk jeg en så god følelse at selv om blodprøven ikke skulle tas før onsdag klarte jeg ikke vente.

Etter 4 år, en spontan abbort og to mislykkede forsøk satt jeg bare å grein med den positive testen i hånden. Den var ikke kjempe sterk, men tok en ny tirsdag morgen og den var ikke til å ta feil av. Men kjenner fortsatt at jeg er litt usikker frem til svaret på blodprøven kommer. Forhåpentligvis i morgen.

Krysser fingerene for at mange her inne får en kjempe fin julegave med en liten i magen

Fortsetter under...

Hei har ikke vært så veldig aktiv her inne på skrive fronten men har vært jevnlig inne å lest. Vi har vært inne for vårt 3. inseminasjonsforsøk på riksen i novemer. Mandag fikk jeg en så god følelse at selv om blodprøven ikke skulle tas før onsdag klarte jeg ikke vente.

Etter 4 år, en spontan abbort og to mislykkede forsøk satt jeg bare å grein med den positive testen i hånden. Den var ikke kjempe sterk, men tok en ny tirsdag morgen og den var ikke til å ta feil av. Men kjenner fortsatt at jeg er litt usikker frem til svaret på blodprøven kommer. Forhåpentligvis i morgen.

Krysser fingerene for at mange her inne får en kjempe fin julegave med en liten i magen

Må bare gratulere deg sååååååå mye ;) så morro!!! HURRA

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner. Har ikke villet oppdatere før vi fikk svar på blodprøven. Tok den forrige onsdag hos fastlegen. I går hadde de fortsatt ikke fått svaret på riksen. Ringte legekontoret i dag og se hadde fått svaret 14. Også har jeg ventet så lenge. Hcg 193 dag 14 etter innsett:)) det var vist veldig bra:)

Så nå krysser vi fingrene for at lille snuppa på 6 endelig kan bli storesøster til sommeren. Etter 4 år med forsøk. 1SA og 3 inseminasjons forsøk.

Håper det lykkes for alle dere andre skjønne menneskene som prøver. Unner ingen å slite. Men ikke gi opp. Som oftest lykke man til slutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...