Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Har fått helt dilla på te (ikke gravid) og blir ofte 3 kopper om dagen til maten.. Jeg har slutta med sukker, men blir vel rundt 3 -4 sukketer i koppen hver gang.. Er dette veldig ille? Prøver så godt jeg kan å spise sunt, så syntes det er så kjedelig at teen stjeler av godis kvota Anonym poster: eda2753d7cfc5447e4dd1ec0b2865336
Februargullet2013 Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Tror ikke Te er så usunt,hvis du ikke tar masse sukker i den så klart
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Te i seg selv er ikke så usunt. Men om det er svart eller grønn(eller hvit) inneholder den koffein noe som man også skal være forsiktig med under graviditet. Ang suketter så er vel heller ikke det så bra. Ikke at det kan sidestilles med godis, for det er jo kunstig søtning. Men jeg ville hvertfall vært forsiktig med for stort inntak under graviditet. Jeg tåler det ikke, så jeg trenger ikke frykte det. Ikke at jeg bruker sukker i teen heller, men heller det enn kunstig søtning, Anonym poster: 756c0addf12b4b63021b2036c71ec455
Catlady Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Te er faktisk noe av det sunneste du kan få i deg, så drikk og nyt med goooood samvittighet . Drikker du uten suketter og/eller sukker er det selvsagt sunnest. Og te du får kjøpt i tebutikker o.l. istedenfor sånn typisk lipton te er også veldig mye sunnere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå