Gå til innhold

Flere som fortsatt er kvalme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er flere! Jeg er kvalm og spyr hver dag, tilbringer tida på sofaen. Kjedelige greier, hadde virkelig håpet å være den friske gravide denne gange, iallefall nå som jeg er kommet til uke 14.

Jeg synes vi er ganske tapre og utholdende:)

Jeg trodde jeg var kvitt det, for har ikke spydd på to dager, men så begynte det igjen i sta. Skikkelig nedtur :(

Ja jeg synes vi er tapre, for dette sliter fysisk og psykisk. Har nesten ikke vært utenfor døra på 8 uker, har ikke orket å ha venninner på besøk heller.

Annonse

19 uker å spyr fortsatt. Men heldigvis ikke vær dag lengre. Men blir kvalm når jg er sliten. Noe jeg blir av å jobbe så mye. Er trøtt hele tiden å har lite energi. Lurer på å få halvt sykemelding. Men føler at mannen min og spesielt svigermor. Svigerfar og svigerinne ikkje skjønner hvor hardt s kan være å gå gravid.. Var ikke så trøtt sist.

Vært heldig og sluppet unna med spyen denne gangen, men kvalmen sitter sterkt ennå. For min del er bedre å være på jobb enn hjemme. For hjemme kjenner jeg mer etter på kvalmen og sliter med å få spist jevnligt. Er nå 14+5.

Forrige gang var jeg kvalm til uke 16...

Annonse

Er i uke 13+2 og er fremdeles kvalm. Begynte i uke 10. Sykemeldt på andre uken nå og kan ikke akurat se for meg at jeg vil komme tilbake på jobb til mandagen igjen.

Dagene tilbringes på sofaen med null eneregi, svimling hver gang jeg reiser meg eller står for lenge og må true ned hver måltid. Har akurat kommet meg etter siste måltids- kvalme når jeg må spise igjen :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...