Gå til innhold

MA?? hvor mye skal en tåle...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er etter IVF 8 uker i dag.. Mye graviditetssymptomer. UL i dag viste et embryo ca uke 6(4,5 mm) ingen hjerteaktivitet! Tok HCG prøve som de er fornøyd med i fht stigning og samsvarer med embryo i uke 6. Men ved ivf vet man jo sikkert.. Legen mener kanskje at egget kan ha utviklet seg sent?? vil ha meg tilbake om en uke med Hcg kontroll og UL.. Klarer ikke håpe, er så utrolig lei meg og sliten av skuffelser..Hadde en SA fra uke 6 for ca 7 måneder siden og en dødfødsel i uke 41 for snart 2 år siden.. Tøffe tak!!

Anonym poster: a324c642311c6542eee288a6da3bf97b

Fortsetter under...

Gjest Håpernestegang:)

Du har jammen vært gjennom flere tøffe runder! Har nok ingen gode svar til deg annet enn hva jeg har bestemt meg for selv. Jeg skal tåle til vi er i mål. Målet vårt er en eller to småsøsken til gutten vår på 3. Etter to ma (uke 17 og 9) har jeg vært vekselsvis langt nede og litt oppe igjen. Vi er ikke i mål så vi gutser på igjen. Vi skal ha barn og jeg tåler det. Fra å være langt nede for kort tid siden gleder jeg meg nå til å bli gravid igjen:) Jeg kjenner det er dager verden raser litt sammen. Likevel vil jeg prøve å fokusere på det som er positivt og håpe at neste gang er det vår tur!

Det er tøft for deg nå, det skjønner jeg! Men prøv å tenke at nå vet du faktisk ikke enda hvordan det går. Legen vil ha deg på ny kontroll om en uke rett og slett fordi det er håp, og så må du ta det derfra. Krysser fingrene for at de finner hjerteaktivitet ved neste kontroll:)

Med tilbakegang på embryo og blodprøve var MA et faktum.. Trist og tomt! Må starte med medisiner for å få blødning og bli kvitt embryoet, uff, kvier meg til dette!! Så får man vurdere om man skal over i det private eller gå for adopsjon! Akkuratt nå føles adopsjon som det beste. Et ønske om å bli foreldre til et levende barn er stort!

Takk til dere som har skrevet over.

Anonym poster: a324c642311c6542eee288a6da3bf97b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...