Gå til innhold

UL 6+1 pga småblødning igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte med to små

Jeg blødde litt for ca 14 dager siden, men det stoppet opp heldigvis. I dag våknet jeg med blodspor igjen og kontaktet legen. Jeg fikk ultralyd på sykehuset hvor det ble konstatert at begge eggene hadde festet seg, men den ene "posen" var større en den andre og i den største var embryoet kun 1 mm. Den andre var for liten til å kunne sees.

Jeg må si at jeg ikke har gitt opp håpet om at der er noe levedyktig der, men er samtidig veldig redd for at dette ikke skal gå bra...

Ifølge fosterutvikling i uke 6 som jeg har lest om, så ligger jo jeg langt under grensen og det er jo urovekkende.

Jeg fikk ny time om en uke for å se hvordan ting har utviklet seg til da.

Alt jeg kan gjøre er å håpe, og jeg gir ikke opp de små i magen! <3

Fortsetter under...

huff og huff ikke noen hyggelig situasjon, men klart det enda kan ga bra!! jeg heier på deg, og krysser fingrene for begge egga dine...

men kanskje det er slik at et av egga forsvinner, og det andre stopper litt i utviklingen pga det.... mener jeg har lest at det kan skje... at det ene egget legger seg litt i dvale liksom....

uansett så krysser jeg alt jeg har!!!

Huff så trist Lykke! Men ikke gi opp! Dette kan gå helt fint. Du må ha trua :)

Skulle ønske jeg husket hvor stort mitt var på ul i uke 6, men det står helt stille her. Jeg kunne absolutt se en liten prikk, men det var ikke mye. Det skjer mye i utviklingen på en uke så neste ul skal du kunne se mye mer.

Fortsett å håpe. Og plei deg selv og magen :) Drikk masse vann og spis fornuftig.

Krysser alt jeg har for at du får gode nyheter neste gang.

Ikke gi opp håpet! Var på ul forige torsdag for å sjekke at graviditeten lå i livmor. Det eneste vi kunne se var den lille mørke flekken med et par hvite prikker på den ene siden som vist nok var plommesekken. Legen mente da at jeg var 4+ (skulle egentlig være 6+5) jeg tenkte jo med en gang at dette kom ikke til å gå veien.

Men på tirsdag fikk jeg sterke magesmerter og fikk komme inn til ny sjekk. Da så vi tydelig en liten bønne på 8 mm! Og bankende hjerte! Jeg hadde samme lege og hun satte meg til å være 7+ ! Det var stor forandring på 5 dager!

Ønsker deg lykke til og håper du får samme lykkelige opplevelse!

Gjest Trulte med to små

Tusen takk for oppmuntrende ord jenter!

Jeg kan ikke annet en å vente en uke til og håpe på det beste.

Jeg har i årevis hatt en sterk følelse av at jeg skal få tvillinger og håper dette er min sjanse til at det skal gå i oppfyllelse :)

Jeg godsnakker med de små i magen og ber de klamre seg fast, vokse og utvikle seg som de skal.

Hver dag får de høre både av meg og mannen hvor høyt de er ønsket og elsket, og det skal vi fortsette med! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...