Gå til innhold

10.11.12 kom lilleprinsessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye :) Da fikk du på datoen vi hadde termin. Ser ut som vi må lenger ut på landet med den ;)Håper du kommer deg greit til hektene, er forferdelig med den pressingen. Slik var min første og håper aldri jeg opplever det sånn igjen. Kos dere :)

Gratulerer så mye :) Da fikk du på datoen vi hadde termin. Ser ut som vi må lenger ut på landet med den ;)Håper du kommer deg greit til hektene, er forferdelig med den pressingen. Slik var min første og håper aldri jeg opplever det sånn igjen. Kos dere :)

slet du noe exstra med underlivet pga den lange pressingen etterpå??

Jeg slet pga vakumen som ble brukt. Presset i over en time, deretter brukte de en heftig halvtime med sugekopp. Tok vel ett år eller to før jeg følte det var litt som vanlig, ellers slet jeg med "innvendig skrubbsår" og et veldig hardt arr etter syingen.

Jeg slet pga vakumen som ble brukt. Presset i over en time, deretter brukte de en heftig halvtime med sugekopp. Tok vel ett år eller to før jeg følte det var litt som vanlig, ellers slet jeg med "innvendig skrubbsår" og et veldig hardt arr etter syingen.

ok..har litt panikk pga jeg føler jeg ikke klare å holde på luften:(..har ikke skadet bak å er sjekket av gu..men likevel...:(

Annonse

Det går seg nok til siden du ennå er såpass fersk etter fødsel. Jeg hadde også litt problemer med det men det gikk fint etterhvert. Blir jo litt slapp både her og der en stund så strammer det seg opp. Knipeøvelser ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...