Gå til innhold

Elektrisk eller micro sterilisator, hva er best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde mikrosterilisator og det fungerte helt utmerket. Vet ikke hva en elektrisk koster, men ser for meg at det er litt penger + at den tar en del plass på kjøkkenet så jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe meg en elektrisk denne gangen heller.

Brukte elektrisk og syns det var helt topp.

Jeg mener å huske at det var Avent og holdt flaskene (tror den hadde plass til 8) sterile i 24 timer.

Ikke tok den stor plass heller, og vi hadde meget lite kjøkken på den tiden!

Dersom det blir flaske på nestemann så blir det definitivt samme sterilisator igjen (eller en nyere utgave ;) )

Avent sterilisator for micro er super!! ikke dyr heller.Plass til mange flasker og smokker.Tar bare 2-3 minutter.Hvis du skal ha elektrisk kan du like godt koke i en kjele eller vannkoker da.. hva blir forskjellen liksom?:)

Annonse

Annonse

Har heller ikke micro, saa vi har den elekstriske. Holdt paa med koking til aa begynne med, men gikk lei av det etter ei ukes tid. Mye enklere med elektrisk, pluss at vi slapp aa holde öye med den.... Bare trykke paa en knapp saa kan en la den väre i et dögn...

Har heller ikke micro, saa vi har den elekstriske. Holdt paa med koking til aa begynne med, men gikk lei av det etter ei ukes tid. Mye enklere med elektrisk, pluss at vi slapp aa holde öye med den.... Bare trykke paa en knapp saa kan en la den väre i et dögn...

for den fungerer slik som en vannkoker ikke sant,man trykker også slipper den knappen når den er ferdig?

Har microsterilisator fra Avent. Utrolig fornøyd! Er billigere og lettere å ta med seg om du skal på tur. Flaskene holder seg sterile i beholden i 24 timer står det på bruksanvisningen. Vi stiller bare microen på 3 min, den piper når den er ferdig, og så lar jeg den stå på benken i 3 min før jeg åpner den. Har aldri pleid å la flaskene bli stående i sterilisatoren, tok dem ut på et rent tørkle og lot dem tørke før jeg monterte dem sammen, klare til bruk. De trenger ikke å være sterile frem til bruk, bare oppbevar dem på et sted der ikke får støv og skitt på seg -blir jo ofte brukt Ila et døgn eller to uansett :)

Usikker på hvilke andre flasker som passer oppi men lurt å ta dem med til butikken for å sjekke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...