Gå til innhold

Noen her som har prøvd A1 graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om det er vanlig å få skyggestreker på disse? Altså at de er negtive men at det kommer en svak strek likevel?

Anonym poster: aba2ca43cf376c6eb95fa7f650eddd74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

A1 testene skal være bra. Jeg brukte disse da jeg testet. Enten helt blendahvit eller tydelig positiv her i allefall :)

Skrevet

Jeg fikk klar positiv som egentlig var negativ! A1 er ikke bra i min erfaring..

Skrevet

Jeg har brukt a1 og har fått svak strek, men sjekket med docmorris, og fikk svak strek der også. Så synes de er helt greie å kjøpe jeg ;)

Skrevet

Jeg får alltid riktig på A1, som altså er negativ, hvis du studerer nøye kan du skimte en skyggestrek. Den ene gangen jeg var gravid fikk jeg svak negativ før jeg mistet og den var tydeligere enn skyggestreken.

Skrevet

Tror man alltid vil treffe på noen som har dårlig erfaring og omvendt :) Jeg har f.eks. bare godord om CB som mange andre har negative erfaringer med :) Så slutningen man kan trekke er vel - test med to ulike typer ;)

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd. Fikk svak strek på den og tok en digital som var negativ. Tok a1 noen dager etter og da var den positiv =)

Skrevet

Har bare fått strek på a1 da jeg var gravid.

Skrevet

Jeg fikk negativ A1 en dag før ikm, og så positiv med RFSU dagen etter.

Som Nurk er velkommen sier, vil det alltid være de som har både dårlige og gode erfaringer med de ulike testene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...