Gå til innhold

Hva skal vi velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for all god hjelp hit til :). Står mellom disse navnene nå :

Marius og Sindre 5 Stemmer

Mathias og William 4 Stemmer

Oliver og Kristian 4 Stemmer

Niklas og Magnus 4 stemmer

Nå begynner man på nytt :). de får navnene sine på Mandagen,de er 14 dager da,så er på tide da. Storesøster heter Caroline og jeg og pappan heter Mathilde og Ole Marius. så kanskje dere ser hva som passer best med våre navn også. Samboeren bruker bare Ole.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristian og Oliver :)

Liker Magnus kjempegodt, men det eneste navnet jeg ikke liker av disse er Niklas (dessverre). Hvis jeg kunne ha valgt fritt av disse navnene ville det nok ha blitt Kristian og Magnus :)

Skrevet

Ok - hva er viktig for dere egentlig? Tenk over dette, hvis dere ikke alt har gjort det ;-)

1. Mathias og William = Navnetopp (3 og 4 plass) og veldig vanlig! Her blir det mange navnebrødre i barnehagen og på skolen!

2. Marius og Sindre = Latinsk + norrønt. Sindre kræsjer både med med latinske Marius og Caroline, og virker malplassert.

3. Oliver og Kristian = Navnetopp (7 og 16 plass) og veldig vanlig. Ville dessuten skrevet Krisitan med C, siden storesøster har C + at du da får tre helt latinske navn.

4. Niklas og Magnus = Magnus er nr 5 på Navnetoppen. Greske Niklas bryter litt med latinske Magnus og Caroline.

Personlig stemmer jeg for Oliver og Kristian/Christian - da de er relativt tidløse (ikke Oliver kanskje), og passer best med Caroline. Niklas er det navnet jeg liker minst av alle.

Skrevet

Jeg synes forsatt Mathias og William Nydelige navn :). Men uansett hva dere velger får små gutta deres nydelige navn :). Og jeg synes alle 8 er utrolige herlige navn :). og synes også det er fint at alle søskene får hver sin bokstav :). Lykke til ;)

Skrevet

Kristian og Oliver :)

Liker Magnus kjempegodt, men det eneste navnet jeg ikke liker av disse er Niklas (dessverre). Hvis jeg kunne ha valgt fritt av disse navnene ville det nok ha blitt Kristian og Magnus :)

Tusen takk for svar :) vi vil ha de navnene vi har satt opp:)

Skrevet

Ok - hva er viktig for dere egentlig? Tenk over dette, hvis dere ikke alt har gjort det ;-)

1. Mathias og William = Navnetopp (3 og 4 plass) og veldig vanlig! Her blir det mange navnebrødre i barnehagen og på skolen!

2. Marius og Sindre = Latinsk + norrønt. Sindre kræsjer både med med latinske Marius og Caroline, og virker malplassert.

3. Oliver og Kristian = Navnetopp (7 og 16 plass) og veldig vanlig. Ville dessuten skrevet Krisitan med C, siden storesøster har C + at du da får tre helt latinske navn.

4. Niklas og Magnus = Magnus er nr 5 på Navnetoppen. Greske Niklas bryter litt med latinske Magnus og Caroline.

Personlig stemmer jeg for Oliver og Kristian/Christian - da de er relativt tidløse (ikke Oliver kanskje), og passer best med Caroline. Niklas er det navnet jeg liker minst av alle.

Vi bryr oss egentlig veldig lite om det :). Tar heller navn vi liker. om det er poppis eller ei,bryr vi oss ikke om,viktigst for oss er og bli enige.og det har vi endelig blitt,men takk for innspillet,setter pris på det :)

Skrevet

Jeg synes forsatt Mathias og William Nydelige navn :). Men uansett hva dere velger får små gutta deres nydelige navn :). Og jeg synes alle 8 er utrolige herlige navn :). og synes også det er fint at alle søskene får hver sin bokstav :). Lykke til ;)

Takk for det :). Ja vi er fornøyde med navnvalgene vi :). Ja vi har tenkt på det vi også at alle skal ha ulik bokstav :). Tusen takk for det :)

Skrevet

Helt klart Niklas og Magnus:) Nydelige navn!

Skrevet

Mathias og William :)

Skrevet

Jeg mere fortsatt Sindre og Marius, evt Oliver og Kristian.

Skrevet

Takk for alle svar :). Fint og se at så mange vil hjelpe. Tror pappan har mest lyst på Mathias og William, han liker ikke Oliver,men jeg synes det er veldig nydelig :). Han mener det er et kattenavn:). Caroline elsker Oliver og Gjengen nemmelig :).

Skrevet

Hvis ikke pappan liker Oliver,så synes jeg ikke du skal velge Oliver og Kristian i alle fall,selvom jeg personlig synes begge navnene er nydelige :). Men enig med Samboeren din, Mathias og William er finest her :)

Skrevet

Vi har bestemt og ta vekk Oliver og Kristian,er litt trist,siden jeg synes det er 2 nydelige navn,men Pappan liker ikke Oliver,så da blir det feil overfor han.

Sindre og Marius

Mathias og William

Niklas og Magnus

Er de som står igjen da.

Skrevet

Forsatt Mathias og William :) Nydelige navn :). Du får ha lykke til :).

Men hvis dere gjerne ønsker Kristian,kan dere jo ta for eksempel

Emil og Kristian

Magnus og Kristian ( Noe jeg synes passer bedre sammen enn Niklas og Magnus,selvom det er fint også.

Alexander og Kristian

Theodor og Kristian

Liam og Kristian

Skrevet

Holder fast ved Niklas og !agnus jeg altså :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Marius og Sindre. Navn man kan blir voksen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...