Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 15. November?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har åtte dager igjen, så da blir jeg å gå lenger enn jeg gjorde med sønnen vår, som kom åtte dager før, var sikker på at denne tutta skulle komme to- tre uker før,men den gang ei. Kanskje det heller blir som med eldste som kom ei uke på overtid..

hvordan er det at 3 uker til termin = 21 dager men når jeg faktisk teller dagene til termin blir det 23 dager.

er jo 37+1 idag. så 3uker x 7dager er 21 dager, men fra og med idag til 8.des er det 23 dager.

så de 2 siste dagene regnes ikke med i ukene??

12 dager igjen, og er så utålmodig og klar for fødsel nå. Har mensmurringer som kommer og går litt. Myk livmorhals som har flatet litt ut og 3 cm åpning. Håper det skjer noe snart!

Men i følge jordmor kan man visst gå slik en stund også....så må vel bare smøre meg med tålmodighet...sukk!

Annonse

hvordan er det at 3 uker til termin = 21 dager men når jeg faktisk teller dagene til termin blir det 23 dager.

er jo 37+1 idag. så 3uker x 7dager er 21 dager, men fra og med idag til 8.des er det 23 dager.

Du går gravid 40 uker + 2 dager;)

Jippi! Termin idag:)))

Så spennende! Husker vi var i samme IKM-tråd da du ble gravid, tror jeg. Hadde håpet på en november-baby jeg også, men klaffet ikke da :) Nå har jeg igjen 83 dager selv, så det er ikke så veldig lenge til de heller :)

Man har termin dagen som man har gått 40 fullgåtte og 3 dager...såvidt jordmoren min regner hvertfall =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...