Snupi27 Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Finnes det en billig bil som har plass til det? Stasjonsvogn da
Anonym*Gullklump* Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Vi har hatt en Mondeo og der fikk eg plass til en beltestol (cybex solution) en besafe izi kid (fremovervendt fra 9-18kg) og et emmaljunga spedbarn sete Men no har vi S-max og har plass til besafe combi festet med isofix, en cybex solution med isofix og vi har ett helt sete ledig (plass til ett ekstra besafe sete, og de er jo ikke akkurat små) utenom, pluss at vi har to seter bak der som kan brukes om nødvendig Meget fornøyd.
♥marita&jentene♥ Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Vi har Landrover Freelander, der er god plass til tre seter ,men jeg er litt skeptisk til om barnevogna går inn i, er ikke så veldig stor koffert på den, og dette får jeg ikke sjekka før vi har fått tak i en vogn da jeg solgte den vi hadde tidligere:/
♥Madam Mim♥ Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 vi har mondeo og der går det helt fint med 3 barneseter. Det var da to recaro seter pluss et spebarnsete :-) god plass til vogna er det også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå