Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har samme problem som Sug Lut :/

"Publiser" knappen fungerer ikke, så jeg må inn på "Editor" siden og publisere det derfra.

Aha, nå er jeg litt klokere - for hos meg funker det hvis jeg er i blått bilde (dib) men ikke i oransj bilde (bim).

Annonse

Hos meg funker det verken på dib eller bim :/

Kan ikke sitere eller svare på vanlig vis.

Det har aldri vært noe problem før de siste dagene.

Jeg har vært borte en periode, så jeg var vel pålogget for 2 uker siden uten problem. Da jeg kom tilbake, var det rotete.

Hos meg funker det verken på dib eller bim :/ Kan ikke sitere eller svare på vanlig vis.

Har du forsøkt å gjøre det som står forklart her?

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143990274-derfor-blir-det-kr%C3%B8ll-etter-oppgradering-og-slik-fikser-du-det/

Aha, nå er jeg litt klokere - for hos meg funker det hvis jeg er i blått bilde (dib) men ikke i oransj bilde (bim).

Veldig nyttig info - som jeg fluksens sender til teknikeren vår.

Går litt opp og ned for meg også. Akkurat nå ser det ut til at jeg kan svare på vanlig vis, men det varierer.

Hvis du klarer å finne noe mønster i når det funker og når det ikke funker, så vil vi veldig gjerne vite om det! Det er veldig vanskelig for oss å finne småfeil når ting fungerer som det skal på maskinene vi sitter på...

Jeg kan fortsatt ikke svare direkte på innlegg uten store edit, eller sitere. Fungerte et kort øyeblikk så ble det tull igjenn.

.. og du har prøvd å slette cache/cookies? Er det noe forskjell for deg mellom om du skriver via Barn i magen eller Din Baby?

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest sug lut

Hvordan ligger denne an, har dere fortsatt problemer her? Eller har denne løst seg?

Krysser fingrene for det siste.. smile.png

Hehe, denne er nok beviset på at man bare skal la ting ligge lenge nok, så ordner de seg selv :)

Godt nyttår, forøvrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...