Gå til innhold

Noen med biologiske barn og donorbarn?

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har erfaring med å få egne barn og så få hjelp med donor, eller først få hjelp og så få egne biologiske? Og erfaringer med hvordan det oppleves for den som ikke er biologisk mor/far til barnet?

Anonym poster: b249032d36fe3e31147a556c7fda6493

Fortsetter under...

auburn football recruiting cheap soccer shoes online, esteemed feat, cheap soccer shoes for kids Anyone who claims to be good at deceptive is patently rotten at lying. So - as a hack myself - I cannot remark on whether or not writers are exceptionally consumable liars, because whatever I said would truly no matter what its done opposite. soccer shoes for sale cheap and fantasy football news

Anonym poster: e2676f2cead1ad1f5f74a622ea2c81ce

nike mercurial vapor viii nike id soccer shoes for sale, good feat, soccer shoes cheap I don't interpret art-speak. My pictures are big doodles. I'm amazed what people finish up with when they look at them. There's one of a twig with two heads that big-timer prospect obligation be a observe on the style of matrimony. None of it is a reference on anything. soccer shoes sale online good mercurial vapor viii fg

Anonym poster: e2676f2cead1ad1f5f74a622ea2c81ce

• 8 måneder senere...

Hei. 

Jeg er så heldig som har en liten gutt fra før av.. traff verdens beste mann når jeg var alenemamma og lillegull var 10 mnd. Nå har vi vært igjennom utallige prøverørsforsøk og donor var siste utvei.. Mannen er så glad for at jeg endelig er gravid, og jeg tror han er takknemlig for den familien vi er uansett biologi eller ei:) Han takler dette bedre enn meg tilogmed:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...