Gå til innhold

Redd for å skrive lillemann på julegavene.

Anbefalte innlegg

Står her og pakker julegavene. Må være tidlig ute siden terminen er 25.nov og usikker på ks. Skal skrive navn på til/fra-lappene, men merker jeg kvier meg for å sette på minstemann. Tenk hvis ikke fødselen går bra? Tenk hvis han er alvorlig syk og ikke overlever? Uff, mange vonde tanker. Tror jeg gikk på en smell sist jul når jeg måtte forandre merkelappene der vi skulle fortelle familien at vi ventet en liten, men mistet rett før jul. Det å forandre lappene med tårene strømmende var ingen god opplevelse. Jeg veit ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men det måtte bare ut.

Fortsetter under...

Hei

Vi var litt samme situasjon i fjor - minsten var ikke født når gavene skulle deles ut. Så jeg skrev i fra alle oss... Vet ikke om du synes det er riktig for deg, men du kan sikkert komme på din egen måte å inkludere alle sammen i familien. ;)

Og det går nok helt sikkert bra med dere i fødselen! Ønsker dere riktig lykke til!!!

Jeg har skrivd fra ....gjengen o.l., men noen av gavene skal egentlig bare være fra han eller han og søsteren. Tror bare jeg må vente med de. Føler det skal bringe ulykke hvis jeg skriver han på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...