Gå til innhold

"spark" i uke 16?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sist gang kjente jeg ikke noe før uke 20, men denne gang kjente jeg det først i går kveld. Utorlig kjekt å kjenne liv.

Gleder meg til time hos jordmor på onsdag, da skal vi høre hjertet slå. Mer mer positiv til dette nå når jeg har kjent liv i magen.

Annonse

Kjente det i uke 11-12. Føler som en bobble inn i mellom og akkurat noen som strykker svakt i navleområde. Syns det er tidlig jeg, andre ungen jeg er på vei. Men føler de blir sterkere og sterkere så jeg er mer eller mindre 100% sikkert. Er nå i uke 13

Er det virkelig mulig å kjenne så tidlig som i uke 12-13? Fosteret veier vel ikke mer enn rundt 20-30 gram..? Jeg er gravid med min første, så regner ikke med å kjenne noe før jeg er nærmere halvveis. Men det er sikkert lettere å kjenne noe når man vet hva man skal kjenne etter? :)

Er det virkelig mulig å kjenne så tidlig som i uke 12-13? Fosteret veier vel ikke mer enn rundt 20-30 gram..? Jeg er gravid med min første, så regner ikke med å kjenne noe før jeg er nærmere halvveis. Men det er sikkert lettere å kjenne noe når man vet hva man skal kjenne etter? :)
med første kjente jeg noe som snudde seg på en måte i uke 16. denne gangen i uke 12,13. nå er jeg i uke 17 og har begynt og kjenne mer og mer spark. kjenner nok ikke skikkelige spark i uke 12,13 men man merker at det er noe der som rører seg hvis man vet hvordan det føles. Endret av april042013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...