Gå til innhold

"spark" i uke 16?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner dere noe? når følte dere det første gang? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjent spark siden uke 16, er nå 24+1 (",)

Skrevet

Merket det i begynnelsen av ule 13. Som en fjær strøk på innsiden av magen.

Skrevet

merker d oftere og oftere nå. går jeg på do så blir det liv med en gang når jeg er ferdig.

Skrevet

Merket noe bevegelse i uke 16, men det første fotballsparket kom i uke 19 :)

Skrevet

Kjente "noe" i uke 14, men kraftigere i uke 15 :) Er tredjegangs :)

Skrevet

kjenner vel tidligere etter flere svangerskap :) fikk ei for 8år siden... kjenner som om "noe" ruller rundt av og til... gleder meg til spark :)

Skrevet

Kjente noe i uke 13.. Kjente svake spark uke 16. Og enda bedre nå uke 19.

Skrevet

Er 16+3 idag og er sikker at det var et spark jeg kjente idag :) de 2 andre gangene har jeg vært usikker men idag var det så tydelig :)

Skrevet

Sist gang kjente jeg ikke noe før uke 20, men denne gang kjente jeg det først i går kveld. Utorlig kjekt å kjenne liv.

Gleder meg til time hos jordmor på onsdag, da skal vi høre hjertet slå. Mer mer positiv til dette nå når jeg har kjent liv i magen.

Skrevet

jeg skal på UL onsdag gleder meg masse :) føler jeg har kjent noe... men gleder meg til å virkelig kjenne at det er noen der inne :)

Skrevet

Kjente det i uke 11-12. Føler som en bobble inn i mellom og akkurat noen som strykker svakt i navleområde. Syns det er tidlig jeg, andre ungen jeg er på vei. Men føler de blir sterkere og sterkere så jeg er mer eller mindre 100% sikkert. Er nå i uke 13

Skrevet

Er det virkelig mulig å kjenne så tidlig som i uke 12-13? Fosteret veier vel ikke mer enn rundt 20-30 gram..? Jeg er gravid med min første, så regner ikke med å kjenne noe før jeg er nærmere halvveis. Men det er sikkert lettere å kjenne noe når man vet hva man skal kjenne etter? :)

Skrevet (endret)
Er det virkelig mulig å kjenne så tidlig som i uke 12-13? Fosteret veier vel ikke mer enn rundt 20-30 gram..? Jeg er gravid med min første, så regner ikke med å kjenne noe før jeg er nærmere halvveis. Men det er sikkert lettere å kjenne noe når man vet hva man skal kjenne etter? :)
med første kjente jeg noe som snudde seg på en måte i uke 16. denne gangen i uke 12,13. nå er jeg i uke 17 og har begynt og kjenne mer og mer spark. kjenner nok ikke skikkelige spark i uke 12,13 men man merker at det er noe der som rører seg hvis man vet hvordan det føles. Endret av april042013
Skrevet

Kjente det i 12-13 jeg. Men livmora er ikke kommet stort lengre enn ca rett over skambeinet da.

Skrevet

Jeg tror jeg har kjent bevegelse, men det er første barn så skal absolutt ikke si noe sikkert :-) Er i uke 16 ^^,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...