Gå til innhold

NÅ GIR JEG OPP!!!! :@

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Jeg har så og si prøvd ALT av kjerringråd men sitter nå her enda med den forbanna magen!

Sex, stripping, modningsakupunktur, kanel, sterk mat, tvingt kroppen ut på en gåtur med tårene trillende, løfta tungt, orgasme, stimuli av brystvortene, brystpumpe og idag lakserolje!! :o å hva har jeg nå? Jo en forbanna rennaræv! Var jo klar over den bivirkningen da, men....arh! Nå er jeg så forbanna drittlei, sikker på at det ikke er en baby inni magen. Bare luft!

En blir jo også ekstra irritert når forskjellige jordmødre forteller deg at det blir fødsel ikveld, ila et par dager!!! De gir deg jo falske forhåpninger!

Nei nå ligger jeg i sengen og bare furter for meg selv, stakkar snille gode samboer kommer for å trøste og jeg bare sender han ut. Sier jeg blir glad i deg igjen når baby kommer ut! Nå. Alt hans feil plutselig. Uff alt han må finne seg i med en lei, stor, hormonell baby :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143990404-n%C3%A5-gir-jeg-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var akkurat slik jeg holdt på i okt i fjor, prøvde sex en gang til+ orgasme og stimuli av brystvorter. Neste kveld fødte jeg. Satt også og furtet slik du gjør nå hehe:) Fødte jo 2 uker før året før der igjen, så regnet ikke med jeg ville gå helt til ul-termin. La kroppen slappe av litt nå, så setter den igang av seg selv. Trøsteklem:)

Føler med deg altså.. Kan bli helt tussete av dette her, spesielt når bekkenet krangler som f*** i tillegg.. Men en ting jeg lurer på; hvor lenge stimulerer dere brystvortene? Har prøvd et par ganger men gir opp for jeg får ikke en kynner en gang.. Mulig jeg er litt utålmodig :P

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Liker ikke å klage heller, og HATER å spørre om hjelp. Noe jeg er sikker på at mange kjenner seg igjen i. Men når du faktisk trenger help til å kle på deg, reise deg og ikke kan løfte ditt eget barn på 2,4år. Ja da synes faksik jeg også det er lov å klage og være lei.

Kroppen min og graviditet går virkelig ikke hånd i hånd, skal bli herlig å få premien etter 9mnd med slit. Men idag kom faktisk en bølge over meg at jeg ikke er helt klar for dette! :o

Plutselig har jeg snart to barn å ta meg av, hva hvis storebror blir veldig misunnelig, kommer jeg til å bli like glad i dette barnet (selvfølgelig), klarer jeg å håndtere to barn, blir det en like gråtende/syk/hysterisk baby som storebror var.

Uff. Nei idag fikk jeg litt panikk og tenkte at baby godt kunne være der inne i et par mnd til :P nå har det virkelig gått opp for meg at snart har jeg enda en liten baby å familien vår blir enda rikere! <3

Gjest Mammantil2prinser

Føler med deg altså.. Kan bli helt tussete av dette her, spesielt når bekkenet krangler som f*** i tillegg.. Men en ting jeg lurer på; hvor lenge stimulerer dere brystvortene? Har prøvd et par ganger men gir opp for jeg får ikke en kynner en gang.. Mulig jeg er litt utålmodig :P

Det varierer, men sikkert ikke mer enn mellom 10-20min, det er jo så sårt! :o

hehe det innlegget ditt minner fryktelig om innlegget jeg skrev når jeg ventet jenta mi!!

nå er jeg bare på en sniktitt inne fra 1 tri (2 tri fra lørdag).

Jeg synes det er kjempeslemt jeg av jordmødre å si at nå blir det fødsel fordi du er så moden, du har åpning osv. Det fikk jeg også beskjed om en uke før termin var det vel. Gjett hvem som ble satt igang 14 dager over termin og la frisk som en fisk i enda 2 døgn på sykehuset før fødselen startet???

Synes du har all grunn til å være en stor hormonell baby jeg :-D

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Lakseroljen funka ikke her :/ men skal ikke prøve det igjen, jeg fikk tømt meg og hadde en god del modningsrier utover dagen/kvelden. Men det var det.

Vurderer å bestille meg en time til modningsakupunktur idag også, men var jo på tirsdag så vet ikke om hun tar imot meg :/ har virkelig lusst på en sjekk der nede.

Hadde så sinnsykt mye nedpress igår at på et tidspunkt satt jeg på toalettet med en "pressrie" så det har nok skjedd noe ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...