Gå til innhold

Er det noen her inne som fikk positiv grav test 5-6 dager før ikm?

Anbefalte innlegg

Jeg har en ekstrem luktesans og konstante murringer rett bak skambeinet, så begynner å mistenke graviditet her. Litt annerledes enn menssmerter, mer sentrert mot midten, på en måte. Noen som skjønner hva jeg mener? Altså "rett bak" skambenet...

Fortsetter under...

Jeg kan si at jeg fikk positiv test natt til onsdag forrige uke og skulle ikke ha mens før på mandag. Jeg har endt opp med å ta fem tester for å bli helt sikker, og først no når mensen ikke har kommet har jeg fått det til å synke inn ;) Men mine symptomer gikk på luktesans og smerter rett under skambenet om jeg reiste meg for fort, og ikke for å snakke om TRØTT..... Men det er ikke sikkert du vil tro svaret uansett hva det blir, (slik som meg) så da kan det være like greit og vente ;) Lykke til :)

Jeg fikk positiv test 3-4 dager før ikm, og merket før det at jeg var gravid pga såre brystvorter og (hold dere fast) bekkenløsning. Det burde virkelig være innbildning, men jeg kjente det såpass i bekkenet og rumpa (strålinger) når jeg gikk at jeg ble litt betenkt. Det bekrefter kanskje det mange sier om at bekkenløsning har mye med hormoner å gjøre. (hadde bekkenløsning forrige svangerskap).

Men 5-6 dager nekter jeg å tro at går an...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...