Gå til innhold

Er det noen her inne som fikk positiv grav test 5-6 dager før ikm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ekstrem luktesans og konstante murringer rett bak skambeinet, så begynner å mistenke graviditet her. Litt annerledes enn menssmerter, mer sentrert mot midten, på en måte. Noen som skjønner hva jeg mener? Altså "rett bak" skambenet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk 4 dager før, svakt positiv. Ville ventet noen dager om du ikke vil bruke masse penger på tester :-)

Skrevet

Jeg kan si at jeg fikk positiv test natt til onsdag forrige uke og skulle ikke ha mens før på mandag. Jeg har endt opp med å ta fem tester for å bli helt sikker, og først no når mensen ikke har kommet har jeg fått det til å synke inn ;) Men mine symptomer gikk på luktesans og smerter rett under skambenet om jeg reiste meg for fort, og ikke for å snakke om TRØTT..... Men det er ikke sikkert du vil tro svaret uansett hva det blir, (slik som meg) så da kan det være like greit og vente ;) Lykke til :)

Skrevet

Jeg fikk positiv test 3-4 dager før ikm, og merket før det at jeg var gravid pga såre brystvorter og (hold dere fast) bekkenløsning. Det burde virkelig være innbildning, men jeg kjente det såpass i bekkenet og rumpa (strålinger) når jeg gikk at jeg ble litt betenkt. Det bekrefter kanskje det mange sier om at bekkenløsning har mye med hormoner å gjøre. (hadde bekkenløsning forrige svangerskap).

Men 5-6 dager nekter jeg å tro at går an...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...