Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. november 2012 #26 Skrevet 16. november 2012 det var lurt Luten skal teste litt ut jeg da altså. Ja, men eelis de anonyme klikker jo på meg anyways! Hva er det det ordet er på norsk Luten? Jeg klarer ikke komme på det, så ble exclusive.
Gjest amandine Skrevet 16. november 2012 #28 Skrevet 16. november 2012 det var lurt Luten skal teste litt ut jeg da altså. Ja, men eelis de anonyme klikker jo på meg anyways! Hva er det det ordet er på norsk Luten? Jeg klarer ikke komme på det, så ble exclusive. Så innviklet å måtte definere så mye;-) Og hva er forskjellen på det dere er nå og kjærester? Er jeg gammel og gått ut på dato? Eller er jeg blond som ble samboer i løpet av 14 dager i sin tid. Da er man iallefall exclusive;-) OG kjærester..
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. november 2012 #29 Skrevet 16. november 2012 det var lurt Luten skal teste litt ut jeg da altså. Ja, men eelis de anonyme klikker jo på meg anyways! Hva er det det ordet er på norsk Luten? Jeg klarer ikke komme på det, så ble exclusive. Så innviklet å måtte definere så mye;-) Og hva er forskjellen på det dere er nå og kjærester? Er jeg gammel og gått ut på dato? Eller er jeg blond som ble samboer i løpet av 14 dager i sin tid. Da er man iallefall exclusive;-) OG kjærester.. Jeg syntes jo ting går veldig fort her også jeg da, men siden vi begge har avkom på hver vår kant blir det ikke samboerskap med det første.. Men vi snakker jo veldig åpent og muligheten og at det er dit vi er på vei. Jeg vet vel ikke helt forskjellen, exclusive er vel en litt mildere overgang. Og kjærester er jo litt tidlig kanskje siden vi har barn og vil se hvordan vi fungerer sammen, før vi drar inn alle mulige definisjoner. Men vi puler ikke på andre og da er jeg fornøyd for klamydia har aldri vært helt min greie. Men jeg tror vi blir kjeærester altså! og jeg er jo forelsket! Gleder meg bare masse til ikveld da sees vi igjen! Jeg er lei meg nå for akkurat levert vesle til bhg og det var leit, ser henne ikke før søndag. Så godt det skjer masse i helgen så tiden går fort. han og meg i ettermiddag og utover, dib julebord i morgen. Spennende helg med andre ord, blind date med 8 damer i morgen.
Gjest amandine Skrevet 16. november 2012 #30 Skrevet 16. november 2012 (endret) Det blir sikkert festlig! Pust i bakken og rolig helg. Det er vel bare meg som er litt sånn uten filter,kanskje, jeg hadde nå satset og hoppet i det, tror jeg. Det er noe med den magefølelsen min som jeg er veldig trygg på. Den sa meg i sin tid at her var det ikke noe å vente på, så vi hoppet samtidig, og det har nå stemt bra så langt. Kanskje var det flaks. Kanskje er det (mer sannsynlig) en blanding av flaks og hardt arbeid;-) Han var pappa alt da vi flyttet sammen,forøvrig, så jeg er stemortroll (dog ikke av de verste, tror jeg). Barnet (som i den tiden hadde "vanlig samvær")var helt rolig ift det, hun sier jo også i dag at hun ikke husker livet sitt uten meg. Barnet er helt inkludert i min familie, og har vært det fra dag 1. Det har betydd at noen måtte slippe inn en ekstra, både på min side og på barnets mammas side, og for mammaen krevde det nok litt i begynnelsen. Men alt blir en vane;-) (...sa grisen han ble flådd) Nå er "barnet" bare litt yngre en deg, Julie(OUÆÆÆHHH!), og har egen samboer, men heldigvis ikke egne barn enda (kjenner jeg ikke er klar for bestemor-rollen). Endret 16. november 2012 av amandine
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. november 2012 #31 Skrevet 16. november 2012 Hehehe såpass ja, du blir ung og heit bestemor da i såfall! Jeg føler jo egentlig at vi satser vi også, men jeg har jo akkurat kjøpt leiligheten min her, og vil ikke flytte inn til han. Da må vi finne noe eget og det er for tidlig. Så pendler han jo en uke her og en uke der. Jeg er mer urolig for mitt barn kontra hans, for han drar jo til hjembyen til sønnen for å være med han, mens lille er jo med meg hele tiden så han blir kjapt en stor del av livet hennes og da er det veldig leit om det skjærer seg. Så litt trygghet må jeg ha der. Selvom dette for min del føles helt rikit og vi har det så deilig og enkelt! Prater om alt mulig og ler masse. Stemødre kan være flott det! Jeg blir jo det selv også. og har både stemor og far og husker ikke livet mitt uten de heller Og de er familie selvsagt! Men kjærester jeg vet ikke hvordan man blir det jeg da... Men vi er vel kanskje det..
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 16. november 2012 #32 Skrevet 16. november 2012 Hehehe såpass ja, du blir ung og heit bestemor da i såfall! Jeg føler jo egentlig at vi satser vi også, men jeg har jo akkurat kjøpt leiligheten min her, og vil ikke flytte inn til han. Da må vi finne noe eget og det er for tidlig. Så pendler han jo en uke her og en uke der. Jeg er mer urolig for mitt barn kontra hans, for han drar jo til hjembyen til sønnen for å være med han, mens lille er jo med meg hele tiden så han blir kjapt en stor del av livet hennes og da er det veldig leit om det skjærer seg. Så litt trygghet må jeg ha der. Selvom dette for min del føles helt rikit og vi har det så deilig og enkelt! Prater om alt mulig og ler masse. Stemødre kan være flott det! Jeg blir jo det selv også. og har både stemor og far og husker ikke livet mitt uten de heller Og de er familie selvsagt! Men kjærester jeg vet ikke hvordan man blir det jeg da... Men vi er vel kanskje det.. Vi ble kjærester da en annen mann spurte om jeg ville være med på date, og mannen min sa "NEI?!!?!!!!" hehe, det skulle han ikke ha noe av. Så da sa jeg "Eh.. Ja er vi liksom kjærester da eller hva?" så var vi det da Har han møtt jenta di i det hele tatt? Det er da ingen grunn til å holde igjen hvis alt føles rett
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. november 2012 #33 Skrevet 16. november 2012 Hehehe såpass ja, du blir ung og heit bestemor da i såfall! Jeg føler jo egentlig at vi satser vi også, men jeg har jo akkurat kjøpt leiligheten min her, og vil ikke flytte inn til han. Da må vi finne noe eget og det er for tidlig. Så pendler han jo en uke her og en uke der. Jeg er mer urolig for mitt barn kontra hans, for han drar jo til hjembyen til sønnen for å være med han, mens lille er jo med meg hele tiden så han blir kjapt en stor del av livet hennes og da er det veldig leit om det skjærer seg. Så litt trygghet må jeg ha der. Selvom dette for min del føles helt rikit og vi har det så deilig og enkelt! Prater om alt mulig og ler masse. Stemødre kan være flott det! Jeg blir jo det selv også. og har både stemor og far og husker ikke livet mitt uten de heller Og de er familie selvsagt! Men kjærester jeg vet ikke hvordan man blir det jeg da... Men vi er vel kanskje det.. Vi ble kjærester da en annen mann spurte om jeg ville være med på date, og mannen min sa "NEI?!!?!!!!" hehe, det skulle han ikke ha noe av. Så da sa jeg "Eh.. Ja er vi liksom kjærester da eller hva?" så var vi det da Har han møtt jenta di i det hele tatt? Det er da ingen grunn til å holde igjen hvis alt føles rett Han har ikke møtt henne nei, han e r klar for det han da. Han vet jo hva han går til siden han selv har barnd et er deilig. Han sier at om vi skal på hytta eller noe en helg må vi jo bare ta med Mille. Jeg holder igjen og vil bare være oss to nå i staren, det blir kjapt nok alvorlig og plenty med tid til familielivet. Nå vil jeg se først. Men ja det føles riktig, emnd u vet brente barn skyr ilden... Jeg vil gjerne være kjæresten hans da =) Får snakke om det i kveld etter vin, sex og ost. Da pleier vi å prate om sånt:) Det kiler i magen. jeg føler emg helt teit! Jeg har liksom alltid kontrollen og bestemmer det som skal skje med mennene mine, føler vel jeg har det litt nå også da, men samtidig ikke Hehe deilig følelse iallefal!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 16. november 2012 #34 Skrevet 16. november 2012 Åh, blir helt fnisete av å lese det du skriver Julie! Kjenner meg så godt igjen fra da jeg var nyforelsket i mannen min Skal sies at jeg ble med han hjem første kvelden og reiste aldri igjen Begge hadde angst for forhold egentlig, men var tydelig at vi var sikre på at det skulle bli oss. Ett barn og ekteskap etter så er vi fremdeles like sikre <3
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. november 2012 #35 Skrevet 16. november 2012 Åh, blir helt fnisete av å lese det du skriver Julie! Kjenner meg så godt igjen fra da jeg var nyforelsket i mannen min Skal sies at jeg ble med han hjem første kvelden og reiste aldri igjen Begge hadde angst for forhold egentlig, men var tydelig at vi var sikre på at det skulle bli oss. Ett barn og ekteskap etter så er vi fremdeles like sikre <3 Herlig! Jeg ble med han her første kvelden jeg også Oops! Og vi er jo sammen hver gang vi har mulighet, det er på en måte en selfølge at vi er det, slik som i dag da. Ingen sa egentlig noe, men han sa gleder meg til fredag og jeg spurte hva vi skal spise og greier..Så det er liksom opplagt at vi bare er =) Deilig å være forelsket, det har jeg ikke vært på årevis! betatt derimot er jeg jo hver helg. Men jeg vil gjerne beholde denna´n da
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. november 2012 #36 Skrevet 16. november 2012 I´ll be back. nå skal jeg ha dobbeltime med PT om en time :/ Sånn går det når man er forelsket og drikker vin hver kveld omtrent...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. november 2012 #38 Skrevet 16. november 2012 Ha en god trening Takk takk:) det er godt nå, var jævlig da.. Nå er jeg på vei til mannen vi skal a ost og vin kveld:) deilig! Må jo kose seg når man kun har +- 90 år på å gjøre det..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. november 2012 #39 Skrevet 16. november 2012 Åhh, kjenner jeg er misunnelig.. Husker tilbake til en ikke helt svunnen tid, der jeg og mannen holdt på på samme måte! Her møttes vi på danskebåten (hvor ingenting skjedde annet enn at vi begge bestemte oss for at hun/han skulle vi ha), og da vi så møttes igjen en mnd senere ble han med meg hjem- og siden var vi omtrent ikke fra hverandre. Var kjærester (og rent praktisk samboere, siden jeg nærmest bodde hos ham) etter en uke og flyttet sammen i felles leilighet etter 3 mnd. Vips sitter vi nå her nesten 9 år senere, med hus, bikkje, bil og straks to unger. Så er dere som oss, så går nok dette veien!
Iiiiik Skrevet 17. november 2012 #40 Skrevet 17. november 2012 Husker tilbake til den tiden med litt vemod, men savner det ikke. Det er jo deilig, berusende og altoppslukende, men samtidig også sårbart og litt skummelt. Jeg møtte min mann da jeg hadde vært alene med eldstegutten i noen år. Min nåværende var veldig opptatt av å ikke involvere seg med barnet før han var helt sikker på forholdet. Vi var derfor helge- og tirsdagskjærester i nesten et år før han møtte ungen. Det tærte på min tålmodighet en del ganger, men det var fint å bare være oss også og det ga oss en god base å bygge på. Nå, ti år og to unger etterpå, er det igjen rom for litt kjæresteri i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå