Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 ....Endelig onsdag! mr.moore kommer hjem etter en uke som pappa. Og jeg savner han stort! Er så godt humør klarer knapt sitte stille her i timen. Folk ser rart på meg, for jeg sitter å smiler som en sol mens vi sitter å prater på engelsk om oppbygningen av Parlamenter versus oppbygningen av USA. Tørt, men jeg e r glad! Endelig vin, endelig kyssing! Endelig nakendansin! Endelig endelig endelig! About time. Jeg elsker at han er dedikert daddy, hater at han er det 3 timer unna... Så mitt lille gledesutrop til dere Deres dag er den også god? Det er snart jul og greier <3 Trallala alt er bra, om jeg ikke tenker på mine 7 eksamner da (rim)
valkyrien Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Kos deg! Her er mannen på kveldsvakt, jeg er sjuk og guttungen sutrer, så vi har ihvertfall ikke en så god dag som deg
Catlady Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 Jeg og min kjære har 3 års dag idag, og jeg sitter hjemme og venter på at han skal komme hjem fra jobb, så vi kan gå ut og spise og kose oss <3
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 Å så kjipt Valkyrien God bedring til dere alle! Satser på en bedre torsdag da Å gratulerer så mye Catlady! Så hyggelig med romantisk helaften Kos dere masse, med god mat, vin og sex
Frenzia Skrevet 14. november 2012 #5 Skrevet 14. november 2012 Jeg har også en fortreffelig fin dag!!! Jeg har nemlig mistet hukommelsen pga lite søvn og mye stress. Så nå drikker jeg litt vin mens jeg husker iiiiiingenting. Vet ikke hva som skjedde i går, vet ikke om jeg har noe jeg skulle ha gjort til i morgen, og hver gang jeg står opp er det "lørdag". Litt irriterende for de rundt meg siden det faktisk ikke er lørdag, men barnehagedag, arbeidsdag og regninger som skulle vært betalt. Uvitenhet er ikke bare en velsignelse, det er virkelich HERRLIG!
Gjest Mentha Skrevet 14. november 2012 #6 Skrevet 14. november 2012 Her er det full rulle, som vanlig, med ekstraarbeid pga sjukdom og lange dager. Men hva gjør det når man har en jobb man stortrives i, og masse hyggelige folk å skravle med i løpet av en dag? I dag har jeg til og med fått litt gratis kursing, og det er ikke å forakte Nå holder jeg på å lage energibarer, og er høy på lukten av honning og ristede nøtter Juliea: KOooooooos deg med mr. moore, jeg jubler for deg fra Trøndelag (hører du?)
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 14. november 2012 #7 Skrevet 14. november 2012 Jeg drikker vin allerede (jukser litt, mannen kommer ikke før i morgen), guttungen drømmer om bobler og nå er det leggetid. Leggetid er alltid dagens høyepunkt for meg Onsdager er fine!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. november 2012 #8 Skrevet 15. november 2012 Mentha gratis kirurgi?? Hvor jobber du egentlig? Eller leser jeg feil? Jeg har ølbriller på Dere er så herlige! Jeg hører dere! Og griner fordi dere bor langt vekk og ikke er her her og vi kan LCD eget julebord! Vi har btw eller mr.moore har aøvorsprat i dag! Hva er vi hva skal vi:/ vel keg kommer og er forelsket o han prater forhold og e blir enda mer lykkelig!!! Herre min hatt dette er jo en mann for sin hatt han tar opp greia "and you know folks I keep it cool" ( just because I am though) og han er på definering av oss og greier! Hadeland kler det er bra eller vin! En av to! Hahaha men vi koner i skjønt symfoni orkester helvetes kor allikevel fordi liksom! Men han har bart fordi jeg prakker på han movember støtte fordi det er så bra! Jeg har pupper så han skal vel for faen ha bart!
Gjest sug lut Skrevet 15. november 2012 #9 Skrevet 15. november 2012 Hadeland kler det er bra eller vin! En av to! Hahaha men vi koner i skjønt symfoni orkester helvetes kor allikevel fordi liksom! Men han har bart fordi jeg prakker på han movember støtte fordi det er så bra! Dette er den mest fornøyelig drita teksten jeg har lest på lenge, Juliea.
Gjest amandine Skrevet 15. november 2012 #10 Skrevet 15. november 2012 Hadeland kler det er bra eller vin! En av to! Hahaha men vi koner i skjønt symfoni orkester helvetes kor allikevel fordi liksom! Men han har bart fordi jeg prakker på han movember støtte fordi det er så bra! Dette er den mest fornøyelig drita teksten jeg har lest på lenge, Juliea. Deilig, Juliea! Jeg fikk meg en god start på dagen nå! Håper du ikke er alt for uggen i formen i dag;-) Eller ufjelg, som man sier på vestlandet...
Studine mevik Skrevet 15. november 2012 #11 Skrevet 15. november 2012 Nå ble jeg i godt humør jeg også. Sitter her med mangelfull motivasjon til å gjøre ferdig høstens siste innleveringsoppgave, og hva er vel bedre enn å gjøre husarbeid når man egentlig burde jobbet med skolearbeid, så nå er det nesten helt shinet hele veien her og klesvaska har krympa betraktelig. Så kan jeg heller gå og irritere meg over at jeg ikke fikk gjort noe særlig skolearbeid når jeg er på jobb i kveld
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. november 2012 #12 Skrevet 15. november 2012 *Dør av latter* Julie, du er jo bare herlig!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. november 2012 #13 Skrevet 15. november 2012 Oisann, kan jeg skylde på autocorrect? Vel formen i dag den var fæl den, eller ufjelg! Men formen i går var fantastisk! Herlige mannen som gjør meg tussete Skal se han i morgen igjen heldigvis, men da må det bli mindre vin da Han var så fin i går begynte å prate litt om oss to og hva jeg er ute etter og greier. Tøffing han altså, det må jeg si. Nei nå har jeg akkurat lagt hun lille. Og nå blir det snart fosterstilling på sofaen med The Notebook, mens jeg funderer på et nytt og spennende nick...
Gjest sug lut Skrevet 15. november 2012 #14 Skrevet 15. november 2012 Og nå blir det snart fosterstilling på sofaen med The Notebook, mens jeg funderer på et nytt og spennende nick... Juliea-kukfylt?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. november 2012 #15 Skrevet 15. november 2012 Og nå blir det snart fosterstilling på sofaen med The Notebook, mens jeg funderer på et nytt og spennende nick... Juliea-kukfylt? Men det var jeg da før også bare ikke av en fast kuk... Men setter stor pris på idemyldring
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. november 2012 #17 Skrevet 15. november 2012 Juliea-kukfast med fastkuk? Ja den var ikke så gær´n Vurderer også Juliea-50%kukløs50%kukfast Fordi han er borte annenhver uke for å være pappa
Gjest sug lut Skrevet 15. november 2012 #18 Skrevet 15. november 2012 Juliea-kukfast med fastkuk? Ja den var ikke så gær´n Vurderer også Juliea-50%kukløs50%kukfast Fordi han er borte annenhver uke for å være pappa Juliea-med delt kukomsorg?
Gjest Siklerotte Skrevet 15. november 2012 #19 Skrevet 15. november 2012 Juliea-kukfast med fastkuk? Ja den var ikke så gær´n Vurderer også Juliea-50%kukløs50%kukfast Fordi han er borte annenhver uke for å være pappa Juliea-med delt kukomsorg? Haha, det høres ikke så veldig kult ut.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. november 2012 #20 Skrevet 15. november 2012 Vanskelig dette her...
Gjest Mentha Skrevet 15. november 2012 #21 Skrevet 15. november 2012 Nytt nick er aldri lett! Det blir liksom hengende med en... Juliea med moore? Ellers likte jeg ideen til Luten om Juliea med fastkuk
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. november 2012 #22 Skrevet 15. november 2012 Nytt nick er aldri lett! Det blir liksom hengende med en... Juliea med moore? Ellers likte jeg ideen til Luten om Juliea med fastkuk Juliea med moore var ikke dum den har jo flere betydninger og greier. Knakandes! Men venter litt da. Vi er jo exclusive, men ikke kjærester. men på god vei til å bli Snakket om samboerskap og greier Altså ikke at vi skal nå(!) men hvordan vi eventuelt gjør det når det skjer =)
Gjest sug lut Skrevet 16. november 2012 #23 Skrevet 16. november 2012 Vi er jo exclusive, men ikke kjærester. men på god vei til å bli Snakket om samboerskap og greier Nå ble det for amerikanske for meg her. Forøvrig: tester om man fremdeles kan føkke med sitater.
Gjest sug lut Skrevet 16. november 2012 #24 Skrevet 16. november 2012 Vi er jo exclusive, men ikke kjærester. men på god vei til å bli Snakket om samboerskap og greier Nå ble det for amerikanske for meg her. Forøvrig: tester om man fremdeles kan føkke med sitater. Og svaret er ja, i høyester grad. Men da kan du i alle fall kjenne på hvordan det ser ut.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 16. november 2012 #25 Skrevet 16. november 2012 Tror anonymene kommer til å klikke hvis setter Kukfast i nicket ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå