Gå til innhold

Enda en natt med vonde modningsrier. Flere?

Anbefalte innlegg

Hvor lenge kan man gå slik tror dere? Hadde to cm for en uke siden og slimpropp er gått og er veldig myk og moden.

Hver natt begynner det med vonde kynnere/modningsrier. Holder på i et par timer i 40-60 sek og 5-7 min mellom. Så sovner jeg og våkner på morran og forstår at det må ha dabbet av.

I løpet av dagen har jeg også flere vonde som kommer. MEn føler ikke det er VEER lissom. Så jeg venter. Enda jeg hadde styrtfødsel sist og burde løpe til sykehuset med en gang det er vondt. MEN, hvor mye vondt skal det være lissom? Sånn klarer ikke prate vondt er jo like før man er ferdig.

Jeg har en fødsel bak meg, men føler meg ikke som en utlært. Vanskelig å vite når det er tid for å dra til sykehuset.

Fortsetter under...

Sånn har jeg hatt det til og fra de siste 10 dagene..så...man kan antagelig gå sånn en stund :P Fortsatt 9 dager igjen til termin, men jordmor sjekker aldri modning/evt åpning og sånt så jeg aner ikke om jeg er det minste "på gli" med alle disse modningsgreiene.

Jeg er tredjegangs og føler meg ikke så veldig mye mer sikker på når man skal tolke at ting virkelig er i gang, enn det jeg gjorde som førstegangs. Dessverre ;)

Jeg har ikke hatt modningrier, men jeg har skikkelig strømninger i korsryggen som stort sett holder seg i spenn hele natten.

Dette startet for to uker siden. Jo mer jeg stresser, jo Værre blir det.

På mandag 14 dager siden var jeg lukket og mormunn desentrert. På mandag som var var mormunn myk, 1,5 cm og mormunn litt baktil. Så det skjer jo noe med dette :)

Jeg trøster meg med at sist jeg hadde det slik med fjerdemann, tok fødsel 5 timer fra første rie. Mens fødsel med femtemann tok 15 timer fra første rie. Og med hxn hadde jeg ingenting vondt i forveien...

Endret av Turtelduen

Sånn har jeg hatt det til og fra de siste 10 dagene..så...man kan antagelig gå sånn en stund :P Fortsatt 9 dager igjen til termin, men jordmor sjekker aldri modning/evt åpning og sånt så jeg aner ikke om jeg er det minste "på gli" med alle disse modningsgreiene.

Jeg er tredjegangs og føler meg ikke så veldig mye mer sikker på når man skal tolke at ting virkelig er i gang, enn det jeg gjorde som førstegangs. Dessverre ;)

.

Slik har jeg også det selv om jeg er 3 gangs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...