Gå til innhold

Flere som bare føler for å sove hele tiden?

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ekstrem nå altså.. I går sovnet jeg på sofaen på formiddagen og sov et par timer. Jeg blir også forferdelig kveldstrøtt, kjenner meg selv ikke igjen..

Nærmer meg 10 uker nå, og skulle gjerne jobbet mer, men jeg føler jo at jeg ikke klarer å fungere helt nå. Jobber som lærervikar, så må jo da sprette opp når jeg får tlf. Eller stå opp og være klar i tilfelle det blir noe.. Det er ikke noen god situasjon egentlig, ikke sånn som jeg er nå. Har heldigvis støtte fra Lånekassen, siden jeg er student også, så jeg ikke lever på null siden jeg ikke jobber mye nå.

Håper dette blir bedre når jeg nærmer meg 12 uker altså. Kjenner ikke meg selv igjen, og savner å ha mer energi..

Hvertfall med mine to små som også krever sitt. Var ikke slik i de andre to svangerskapene, så det er nok derfor jeg blir litt "er dette normalt"? Hehe

Fortsetter under...

Uff, jeg vet hvordan det er!

Jeg er 12 uker nå, og tror det er litt bedre nå :-) Jeg sliter med ekstremt hodepine, aldri slitt med det før, men legen tror det kan være migrene :-( Blir jo sliten av det, men den ekstreme trøttheten er ikke så uttalt lenger ;-)

Lykke til :-)

Sove ja..... Kjenner at nattevaktene er fryktelig slitsomme nå. Er sliten og trett før jeg reiser på jobb. Syns selv at jeg sover nok på dagen. Må nesten ha litt våkentid med gutta også :-) Er bare 6+4 så lenge igjen til jeg kanskje er mer våken :-P

Stuptrøtt her i huset også. Skikkelig slitsomt, og er alene hjemme med gutten på 11 mnd, så får ikke lagt meg ned på dagtid. Tar gjerne kvelden klokken 21, da er jeg helt kaputt! Var slik sist svangerskap også, gikk heldigvis over i 2 tri. Satser på det samme nå:)

Annonse

veldig trøtt og sliten jeg også. Tr meg en blund på sofaen av og til på dagtid. Er sykemeldt nå pga jeg får i meg for lite mat pluss at jeg reagerer veldig på frityr og pølselukt, noe som er dårlig kombinasjon når jeg jobber på gatekjøkken :-/

Jeg kjenner meg veldig igjen med deg ''kunstnermamma'', det går veldig opp og ned med meg også,noen dager så har jeg null energi og får ikke gjort noe mens andre dager så har jeg i hvert fall noe energi og ikke fullt så trøtt..

Var til jordmor i går på første kontroll og hun sa at jeg fikk bare se det ann, for jeg skal jo ikke slite helt ut meg selv heller nå før jul.. Så om jeg kjenner at det ikke går så skulle jeg bare kontakte legen å få meg en sykmelding, kan også ta med at jeg sliter med søvnen om natta allerede, har gjennomsnittlig pr.natt 4-5t søvn...

Jeg kjenner meg veldig igjen med deg ''kunstnermamma'', det går veldig opp og ned med meg også,noen dager så har jeg null energi og får ikke gjort noe mens andre dager så har jeg i hvert fall noe energi og ikke fullt så trøtt.. Åå så bra at du kjenner deg igjen, dette er første gangen min så jeg er så glad for disse sidene så jeg kan få snakket med likesinnede:-) ønsker deg masse lykke til:-) Var til jordmor i går på første kontroll og hun sa at jeg fikk bare se det ann, for jeg skal jo ikke slite helt ut meg selv heller nå før jul.. Så om jeg kjenner at det ikke går så skulle jeg bare kontakte legen å få meg en sykmelding, kan også ta med at jeg sliter med søvnen om natta allerede, har gjennomsnittlig pr.natt 4-5t søvn...

Takk ''kunstnermamma'', det er siste dagen min på 1.trimester i dag så jeg håper at jeg skal bli noe bedre nå.. Men som jordmor sa''det er ingen garanti for at man blir bedre av trettheten, når det kommer av at man ikke får nok søvn'', så jeg får se ting ann til mandag/tirsdag og er det ikke bedre da så får jeg bare hive inn håndkleet, jeg har to fra før som også vil ha litt av mamma når jeg kommer hjem:/

Men du må ha masse lykke til videre, og nyte svangerskapet så godt som det går, det er en herlig tid du går i møte :)

Jeg føler defintivt for det samme. Har bare lyst til å sove og slappe av hele tiden, noe jeg ikke kan pga jobb og barn. Blir også veldig umotivert på jobb siden jeg er så sliten og trøtt.

Annonse

Ser at det skjedde noe feil her oppe, er ny pä forumet ogsä sä jeg endte opp med ä skrive et svar til Marita&Jentene inni hennes svar, og jeg fär ikke gjordt noe med det. Men her er det jeg mente ä skrive: "Åå så bra at du kjenner deg igjen, dette er første gangen min så jeg er så glad for disse sidene så jeg kan få snakket med likesinnede:-) ønsker deg masse lykke til:-)" Sä jeg har ikke vert hos jordmor eller lege enda, er bare 5 uker pä vei:-)

Endret av KunstnerMamma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...