Gå til innhold

Ser det finnes Pampers str 5+ og 6. Men HVOR? Alle butikker jeg går i har 5 som største str.

Anbefalte innlegg

Har ei stor jente på 14 mnd (13-14 kg tung). Nå begynner str 5 å bli trangt. Skulle gjerne brukt pampers lengre, både fordi de er lette, gode og myke, men også fordi de er billigere enn Libero. Libero sine er litt mindre i str, så Libero str 6 er ca like stort som Pampers str 5. Så for å øke må vi begynner med Libero str 7 (!) Da koster hver bleie 2,75 kr, sammenlignet med litt over 1 kr per bleie på Pampers str 5.

Når hun kommer til å bruke bleier frem til 2-3 år, vil denne forskjellen utgjøre flere tusen kroner!! Bare fordi vi har ei kraftig jente..

Derfor spør jeg igjen, vet noen hvor jeg kan finne Pampers str 5+ eller 6 i Trondheim?? :)

Fortsetter under...

Hvor lang er jenten din? Bare lurer for å sammenligne med min gutt, vi bruker fortsatt strl 4 i libero bleier og han er 15mnd... men veier 10kg så er en del lettere enn din.

Er ikke kjent i tr.heim, men her jeg bor har rimi de strl

Hvor lang er jenten din? Bare lurer for å sammenligne med min gutt, vi bruker fortsatt strl 4 i libero bleier og han er 15mnd... men veier 10kg så er en del lettere enn din. Er ikke kjent i tr.heim, men her jeg bor har rimi de strl

Hun er 81 cm. Men det kommer vel egentlig bare an på hvor stor rumpa er :)

Om din er 10 kg og 15 mnd, så er han også sikkert rundt 80 cm, og ganske mye slankere enn min jente.

Takk for svaret,-jeg skal sjekke Rimi her i Trondheim:) Tror ikk jeg har sett der.

Jeg så Easy Up 6 på Rema i dag(ikke i Trondheim vel og merke.)

Ellers er det vel Rimi og Ica som har best utvalg på Pampers. Men de er jo dyre på bleier da, til tross for bleieavtale.

Så tror ikke det blir så veldig mye dyrere, om dyrere i det hele tatt, å kjøpe Libero på Kiwi eller Coop(hvis Coopmedlem)

Har i grunnen bare sett str 6 i easy up...

Men bruker ikke dem, her bruker ho på 15 mnd str 4 og han på 3,5 (som nekter å slutte) str 5. Ikke spesielt trange.

Annonse

Men om dere sier pampers nr 5 ikke er trange på deres barn, er jo det enten som om dere ikke tror meg, eller at datteren min er for stor for alderen. Det er ikke spesielt hyggelig sagt for vår del at et barn på over 3 år passer str 5 utmerket, som min 1-åring holder på å vokse ifra. Hun får røde merker på lårene uansett hvor langt ut jeg setter tapen, så da er de jo knappe.

Jeg spurte bare om noen visste hvor jeg får tak i str større, og setter pris på de som svarte på det. Easy up har jeg sett etter dere tipset meg om butikker, men vi synes vanlige bleier er mye mer praktisk.

Skal fortsette å lete, takk:)

Men om dere sier pampers nr 5 ikke er trange på deres barn, er jo det enten som om dere ikke tror meg, eller at datteren min er for stor for alderen. Det er ikke spesielt hyggelig sagt for vår del at et barn på over 3 år passer str 5 utmerket, som min 1-åring holder på å vokse ifra. Hun får røde merker på lårene uansett hvor langt ut jeg setter tapen, så da er de jo knappe.

Jeg spurte bare om noen visste hvor jeg får tak i str større, og setter pris på de som svarte på det. Easy up har jeg sett etter dere tipset meg om butikker, men vi synes vanlige bleier er mye mer praktisk.

Skal fortsette å lete, takk:)

Huff:( Beklager om du tenkte sånn... Det gjorde ikke jeg da jeg skrev det...

• 1 måned senere...

Min gutt er 1 år, og bruker str 5 og 6. Og han er slank, så tenker ikke at jenta di er stor fordi om hun bruker "store" str :) men bruker jeg mindre på han får han sånne røde merker på låra han også. Men til spm ditt: har du sjekket på Coop obs, hvis det er i nærheten? Der får du sånna mega pakker også..:) de har ihvertfall str 6 her mener jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...