Gå til innhold

Noen som har vært på ordinær UL?

Anbefalte innlegg

Var det spennende? Jeg skal om 6 dager. Holder på å sprekke av nysgjerrighet. Har vært på flere ul allerede, og kjenner spark, så føler at det går bra med barnet. Men er sååå spent på om det er ei lita jente eller en gutt der inne:)

Fortsetter under...

Ja kjempe spennende :). De sjekket ikke kjønnet da, pga jeg har medfødt hjertefeil,så de var mer opptatt med og sjekke hjerte,noe jeg var helt enig i :). Alt var bra. 26 Oktober var vi på 3D og fikk se sønnen vår

jeg skal og på ordinær ul om 6 dager :D Gleder meg og noe heeelt villt. Har vært på flere tidligere men er som deg utrolig spent på om det er jente eller gutt inni magen :D

Vi har en jente fra før, så skal bli spennende å se hva det er denne gangen :D

jeg skal og på ordinær ul om 6 dager :D Gleder meg og noe heeelt villt. Har vært på flere tidligere men er som deg utrolig spent på om det er jente eller gutt inni magen :D

Vi har en jente fra før, så skal bli spennende å se hva det er denne gangen :D

Du får oppdatere når du har vært på ul, så skal jeg det også:)

Ja har vært og det var kjempe spennende. Fikk forklart godt hva alt var :) en veldig aktiv baby inni der som styrte på hele tiden. H*n krysset sammen føttern slik at d stort sett var umulig å se kjønnet. D lille vi så innimellom så kunne d se ut som gutt. Har ett bilde der det er noe som henger mellom beina. Men d kan være en finger. Så vi fikk ikke klart svar. Men har hele tiden følt gutt. Den følelsen stemte sist gang. Men da så vi d på ultralyd. Er uansett ikke d viktigste. D beste er at ungen er frisk og har d bra.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...