Gå til innhold

Badestol til baby - bruker dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn til babyer som kan sitte altså.. Jeg strever litt med badingen av vår lille på 9 mndr. Hun ormer og kaver. Jeg har sett disse badestolene, men har ingen erfaring med dem. Ser for meg at det ville lette badingen, da jeg har hendene fri og kan leke med henne og vaske henne lettere.. Noen med erfaring?

Anonym poster: 96328b9fe53dbbf111963b9b54af659c

Skrevet

Det er den mest bortkastete tingen jeg noen gang har hatt :)

Tror ikke den ville fungert så veldig bra på en såpass gammel baby heller.

Har også en på 9 mnd, og han er helt vill når han bader. Det er vann overalt!! Men nå er de jo store nok til å sitte selv, så badestol ville nok heller ikke vært så stas for dem.

Anonym poster: 01128ff9887840d568ffb533f64fcc8b

Skrevet

Mi på snart 8 mnd får sitte i baljen utan sete. Eg har begge hendene fri til å vaske ho. Ulempa er at ho har begge sine hender fri også, og brukar dei til å skvette vatn på meg..

Skrevet

Har elsket begge mine. Først setet til babyen og senere en badestol.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke brukt.

Men når de har vært så store som 9 mnd har de fint sittet selv i badekaret da så jeg har hatt armene fri til å leke og vaske dem.

Gjest MaJo0812
Skrevet

Jeg syns den stolen er helt topp! Min på 9,5 mnd liker seg godt oppi den, festet til badekaret med sugekopper og snurrer 360 grader rundt om han vil. Slipper å være redd for at han tipper og behøver ikke holde han hele tiden. Kan f.eks vaske badet mens han sitter der og leker og har to hender fri til å vaske han :)

Skrevet

Hei, jeg har nå kjøpt en sånn badestol fra babyshop, og har prøvd den ut i dag. Snuppa elsket plutselig å bade, og det var en fryd! Jeg bare digger den, og det var vel anvendte penger!!

HI

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hei, jeg har nå kjøpt en sånn badestol fra babyshop, og har prøvd den ut i dag. Snuppa elsket plutselig å bade, og det var en fryd! Jeg bare digger den, og det var vel anvendte penger!!

HI

Hvor mye koster de på babyshop? Vurderer det samme til jenta her..

Skrevet

Vi fikk en sånn til låns for en måned siden og jeg tenkte at "det kan da umulig være noe nyttig".... he he... men mannen min kan nå putte begge barna i badekaret og de elsker å bade sammen.

Lillemor på 11 måneder blir stort sett sittende i stolen å leke (gudene vet hvorfor for ellers så vil hun jo bare stå!) imens storebror på 4 gjør spennende ting ;-)

Skrevet

HI

399,-

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

HI

399,-

Takk for svar :-D Spørs om jeg ikke må dit på tirsdag å kjøpe en ;)

Skrevet

Fra han var spedbarn var han livredd for vann og tviholdt armen min hver gang jeg badet han itellegg til hylskriking.

Etter jeg brukte badestol så ble han mer og mer trygg på å bade,å nå elsker han det!

Han er nå 1 år.

Skrevet

Her elsket jeg stolen! Skapp å være redd for at hun plutselig skulle skli.. Og så sparte det ryggen min en god del, siden jeg slapp å sitte kronglete å holde/vaske henne. Mi ble også mere trygg på å bade da hun fikk en slik :) var vel rundt 8 mnd når jeg begyntenå bruke den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...