Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 14. November:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin imorg!:) nå er jeg vel uansett snart ferdig med denne etappe for denne gang.

Med snart 3 gutter i hus er det vel nok å henge fingrene i:) selv om ei lita jente engang hadde vært fantastisk å få oppleve. Har noen *karrier* venninner som sier jeg skal få jenta mi når de får sin første;) vi er rundt 32 år hele gjengen og jeg var en av første ut til å bli mamma 25 år. Kanskje det blir en attpåklatt* innen jeg er 38 ;)) men vi får se..kan være godt å være ferdig med småbarn innen den tid;) og nå skal jeg snart få kose meg masse med lillegutt imagen på godt over 4 kg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin i dag:D blir lagt inn for igangsettelse kl 14 :)

Skrevet

4 dager over termindato her ;)

Skrevet

8 dager over termin her... så i dag bærer det til sykehuset for overtidskontroll, og så får jeg forhåpentligvis en dato for igangsettelse..

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet (endret)

13 dager! :)

6 dager til jeg skal på sykehuset! Nærmer seg med stormskritt :)

Å er det en jente som kommer ut (vet ikke kjønn) da tror keg jeg sier meg godt fornøyd med to barn! :) kroppen min takler ikke så godt å gå gravid :o men kommer enda en gutt, ja da får jeg vurdere saken om noen år! :) hehe

Endret av SnartMammaTil2:)
Skrevet

9 dager igjen..

men siden jeg gikk 11 dager over sist, regner jeg nesten med det blir noen dager ekstra nå også..

Skrevet

8 dager på overtid... Blir satt igang på mandag dersom det ikke skjer noe innen den tid...

Skrevet

9 dager igjen :)

Skrevet

12 dager, men han er velkommen når som helst!

Skrevet

37 (35) dgr til termin. Venter ei jente igjen:) Har 2 gutter og 2 jenter fra før:)

Skrevet

9 dager igjen..

men siden jeg gikk 11 dager over sist, regner jeg nesten med det blir noen dager ekstra nå også..

Blir du satt igang i helgen ?

Skrevet

21 dager. er 37 uker idag. woohoo... er klar for å føde når som helst. egentlig ikke. jo jeg er det. eller... kanskje om en uke. eller 2. gleder meg. tror jeg.

Skrevet

18 dager igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...