Gå til innhold

Galskap å planlegge bryllup på 3 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å gifte meg på en spesiell dato.. Men er bare 3 mnd til. Erfaringer takk :) vil heller ikke ha et tradisjonelt bryllup.

Anonym poster: 31bde07578748468cfe4190b8e1fc335

Skrevet

så lenge dere ikke er avhengig av å leie lokale og ordne masse greier, så kan det vel la seg gjøre.. Hva er planen da?

Anonym poster: b67fa79d09f09d31784ceea00d13babe

Skrevet

Detmanønsker seg, får man til, om det så blir litt utenom de planene man hadde ;)

Her planla vi vårt på 4 mnd, fikk leid lokal og greier, ble ikke eksakt hva jeg så for meg, men ble mye bedre ;)

Anonym poster: f3f9bf531f4edac67006fc3fe1a9b197

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Alt etter ønskeog vilje, er det ikke det man sier?

Kanskje sjekke opp om ledige lokaler, og ta det der ifra?

Gjest ________
Skrevet

Galskap! Men sikkert utrolig gøy :)

Noen gjør det jo på ei uke på tv ;)

Lokalet med mat, brudekjole, invitasjoner nå i nov

Ønskelister i desember, bordkort og pynt :)

Bestille kake, bil, blomster og fotograf i januar :)

Er vel ikke valentinsdagen dere skal si ja? ;)

Skrevet

jeg gjorde det på 6. var egentlig ganske ferdig med alt på 2 måneder.

Skrevet

Vi fikk datoen vår 6 uker før ;) ;)

Og vi klarte det :) Vi hadde vielse ute i hagen og det var en hel del som måtte ordnes.I tillegg jobber vi 100% begge to.

Men det er bare å prioritere og nedprioritere annet :)

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg har også lyst og gjøre det på den måten!

Så et program på tv der et par hadde 2 mnd på seg dem klarte det SUPERT!

Finn lokaler og kjøp det du trenger og handle inn ;-)

Lykke til med bryllupet og planleggningen :-D!

Skrevet

Jeg har lyst til å gifte meg 12.12.12, men er singel og har ingenting på g engang.. vil påstå du har et mye bedre utgangspunkt enn meg ihvertfall om det er noen trøst ;p

Skrevet

Lokaler og evt kirke/vielsessted pleier å være det vanskelige. Ellers så tar jo ikke ting så lang tid å få i orden. (kommer an på hva slags bryllup du vil ha selvfølgelig)

Også lurt å få sendt ut invitasjoner så fort som mulig.

Om du skal ha brudekjole bør du heller ikke kaste bort tiden.

Lykke til!

Skrevet

Siden 12.12.12. er en onsdag, så er det nok ikke så voldsomt rift om lokalen akkurat den dagen ;) Kirkevielse kan kanskje bli et problem sånn midt i uka, men borgelig vielse bør la seg ordne!

Får du vielse og lokale i orden, så er det vel bare å sende ut invitasjoner fort som fy ;) Kjole er greit å få i boks raskt. Samme med eventuell catering. Ja, og musikk, dersom dere skal ha live musikk. (Men igjen, en onsdag er kanskje ikke fullbooket...)

Skrevet

Det gjorde jeg.

Om det går kommer an på hvilket bryllup dere vil ha.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi gjorde det. giftet oss på tinghuset, men med kjole og selskap og hele pakka. Var igrunnen ikke noe problem.

Skrevet

Go for it!

Hos oss fridde mannen på nyttårsaften og vi giftet oss 25. Mars. Hadde utendørs vielse, ankom i helikopter og hadde en fantastisk flott dag som vi delte med våre nærmeste. Morro! Alt går, så lenge du ikke er helt fastlåst i festlokale og div du bare MÅ ha ...

Anonym poster: 66d68a15a9930cd6ec160349e2716e4d

Skrevet

Vi planla bryllupet vårt på noen uker:)

Men tror jeg er født med gullhår i rævva, og får det som regel slik jeg vil med alt:P

Så drømmelokalet var ledig den helga, maten ble best. 2 uker før, kirka var ledig.. Prest og musikk var ledig.. Ja, alt går an;)

Skrevet

Vi hadde ikke noe lenger tid vi.

Var litt stresset med tanke på papirer hit og dit siden vi giftet oss i utlandet, men gikk helt fint det.

Så lenge du faktisk får en ledig time der vielsen skal skje (er jo noen populære kirker, ambassader o.l. som har lange ventelister) ordner det seg.

Anonym poster: a5ed81e4bb119d4e21a875b3a75be50a

Skrevet

Det går helt fint om dere er norske begge to. Om en av dere er fra et annet land kan det ta tid å få tak i alle riktige papirer med de riktige underskriftene og stemplene. Vi brukte omtrent 3 mnd fra vi bestemte oss for å gifte oss til bryllupsdagen. Det gikk helt fint, men mannen måtte bruke noen dager på å kjøre fra kontor til kontor, vente på folk som kunne stemple papirer ol i Tyskland. Det tok lang tid hvis man ikke møtte opp personlig.

Anonym poster: 39bb20c367009c6f83375306d1ee3c35

Skrevet

Jeg sitter å planlegger mitt eget bryllup og når eg ringte rundt for å høre hvordan jeg gikk frem så fikk jeg beskjed at jeg måtte søke minimum 4mnd før bryllupsdagen. Men nå er det fullt mulig jeg har misforstått damen i tlf da :)

Lykke til. Håper dere får en fantastisk dag og feiring :)

Anonym poster: dae8ea6f7c23a2e93ee3b45c71c72dd5

Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Brukte 2 uker på alt vi :P Folk fikk litt sjokk når vi fortalte at vi gifta oss om 2 uker, men det ble så koselig atte :D

Skrevet

Takk :) mange koselige og gode svar.

Har tenkt å gifte oss på tinghuset, spise middag og dessert, med ca 30-35 stk. (Familie og forlovere)

Og ha vennefest på kvelden. Ca 40-50 stk. Med evt tapas som lett servering.

Foreldrene våres tar da med barna hjem og passe de ;)

Vil ha brudekjole til meg, dress til mann og kle opp barna (3barn).

Trenger ikke en fotograf eller danse.

Ønsker en koselig og uformell kveld. :)

-nei er ikke valentinsdagen :P

Hi

Anonym poster: 31bde07578748468cfe4190b8e1fc335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...