Gå til innhold

***IKM i uke 51. Den beste julegaven er en spire!!***

Anbefalte innlegg

Ja, idag er en god dag! Synes generelt det er hyggelig med prøveperioden, spesielt siden mannen i mitt liv er så fornøyd med all "prøvingen".. hehe.. måtte sette ned foten og si at vi ikke trengte å "prøve" mere enn 1 gang pr. dag.. ;)

Jeg tar EL test hver morgen for å se om det faktisk kommer en eggløsning, men foreløpig ingen positiv.. men tror det blir til helgen i følge EL-kalkulator.. ;)

Lurte på en ting! Ligger dere lenge etter sex og har dere bena opp osv.. jeg har synes ikke det er særlig behagelig å ligge mere enn sånn 15 min.. Litt usikker på akkurat dette.

Lykke til alle sammen!!

Fortsetter under...

Satt opp syklus på rundt 38 dager ettersom den er så himla ustabil, men ser ut som den treffer bra, ettersom CBFM slo ut med høy idag, så kommer vel Max den 8 ca.. Og el kalkulatorene viser at jeg skal ha den 6 :-P så da håper jeg testen er positiv rundt julaften;-)

Jeg prøver å sove med en pute under stumpen så den er hevet så lenge som mulig, men den sklir unna i løpet av natten gitt, men nå har jeg lagt den under madrassen. Så nå er rumpa godt og hevet gjennom hele natta! :)

Tak for sttte og mange gode innspill. Han ble veldig preget og veldig ulykkelig da vi mistet. Jeg gjorde ikke noe stort nummer ut av hendelsen i går...gikk vel og grundet på hvordan jeg skulle legge det fram. Men han beklaget seg ved sengetid, sa han mistet hodet og leverte deretter med glans, he he...Glad nå, endelig igang :))

Lykke til med høy benføring framover, dere!

he he, sånn er menn vettu. Samme sjedde her, varte bare et døgn...

Fikk gjennomført CT i går 10'ende syklus dag. Nå er jeg mer avslappet og prøving starter for fult i dag. Da regner jeg med at det blir lagt inn aksjer hver dag nå fremover ;)

Mannen min har bursdag i morgen så jeg satser på at jeg snart får gi han en gave :) til jul. Vært en periode hvor jeg ikke har hatt lyst på sex, vært så trøtt.

Har dere sex hver dag eller annenhver. Ser flere kjører den metoden, noen grunn til det? Glemt alt om prøving, metoder og midler for å bli gravid fort.

Naboen brukte 7 mnd. og begge var friske så jeg har slått meg litt til ro med det...tror jeg.

Annonse

Ja, idag er en god dag! Synes generelt det er hyggelig med prøveperioden, spesielt siden mannen i mitt liv er så fornøyd med all "prøvingen".. hehe.. måtte sette ned foten og si at vi ikke trengte å "prøve" mere enn 1 gang pr. dag.. ;)

Jeg tar EL test hver morgen for å se om det faktisk kommer en eggløsning, men foreløpig ingen positiv.. men tror det blir til helgen i følge EL-kalkulator.. ;)

Lurte på en ting! Ligger dere lenge etter sex og har dere bena opp osv.. jeg har synes ikke det er særlig behagelig å ligge mere enn sånn 15 min.. Litt usikker på akkurat dette.

Lykke til alle sammen!!

Vi hadde som taktikk annenhver dag, men ble vist hver dag nå rundt el ;) Jeg ligger en halvtimes tid etter sex, leser et blad eller noe, men uten pute under rumpa da. Kanskje jeg skal prøve det i kveld...hihi.

Ja lykke til damer!

Jeg leste et sted at det tar ca en time for sæden å nå egget så ikke så dumt å ligge med beina opp en stund. Evt etter den timen sett inn en softcup så blir bare sæden inni der;):) har også hørt at hvis man har cyster på eggstokkene så er det vanskeligere for sæden å nå riktig frem. At man derfor bør ligge en stund:)

Må innrømme at jeg verken har pute eller beina opp etter akten, digger bare begrepet "høy benføring"! Men siden det oftest på kvelden blir hurramegrund for vår del, den eneste tiden vi i det hele tatt får privatliv med småbarn og hjemmekjær ungdom, så blir jeg i sengen til neste morgen. Ja, lite spenstig, men spenstigere skal vi bli når vi bare får holde på i fred...jeg hadde dødd av skam hvis vi hadde blitt avslørt!!

Ja nå er jeg 1 dpo, hihi, den laaange ventetiden er igang :)

Har vist ikm den 19. Tenker å teste 21 eller 22 om mensen ikke dukker opp.

Ikke så mye nytt å melde akkurat, men ville dytte oss opp på førstesiden igjen ;)

En til, please: Ikke mye spenst i sengevalsen her heller, blir nøye planlagt, dempet og mye på kveldstid etter leggetid. Sånn er det med barn i huset ;) Var litt mer fart i sakene før førstemann kom, hihi :D

Hvordan går det med dere? Er noen flere i dpo-land? (det må det jo være :)

Hei! Ser dette er gruppen for alle oss som håper på en positiv test i julegave :) håper og krysser fingrene for at tante rød ikke kommer på besøk 20.des........hvis tanta ikke kommer da, hvor lenge venter dere før dere prøver å teste?

Jeg tar El-test hver morgen siden mandag. Skal etter planen være mellom torsdag og lørdag, men fortsatt ingen positiv test. Har de siste to dagene hatt svak strek, men vet ikke om det er av betydning. Vi prøver hver dag uansett :) Dagene går sakte når man venter!! Håper på verdens herligste julegave og inntil da prøver jeg å glede meg over juleforberedelser og en herlig kjæreste :)

Hva med dere?

jeg tester ikke men har 28 dagers syklus og regner med at jeg er dag 13 i syklus i dag så da er det bare å jobbe i kveld :) Jeg kan stille klokka etter TR så jeg skal ha det fredag om to uker....tør jeg vente til julaften med å ta hcg hvis TR ikke kommer?

Annonse

Prøver det samme som deg, antakelig EL i dag eller i morgen.....TR er ganske nøyaktig på dagen, så håper det stemmer....er i pp 4, og har bestemt meg for å prøve på den "vanlige måten " en stund til før vi begynner med el testing og diverse.......tror jeg stresser mindre uten å følge med på temp og lignende.....men hvis d ikke sitter snart må man vel tenke litt annerledes etterhvert :)

Har sett The Grate spermrace nå, som det har vært skrevet om på dette forumet. Mista litt trua må jeg si, vi hadde ikke sex på el-dagen i går, forkjøla og sliten mann, så nå er jeg negativ. Huff så mange tanker en har rundt dette altså, blir tullete :)

Er i 5pp og utålmodig som fy! (uten at jeg egentlig har rett til å være det, maange som prøver myyyyyyyye lengre, som fortjener spire NÅ!)

Mandag 17:

Clemencia

Skorpionen91

Tirsdag 18:

Mamman-til-Emma (2.pp)

Pinnedyret91

Onsdag 19:

1 Dossa

Torsdag 20:

Ønsker en til! (1.pp)

Fredag 21:

Ida Annie

Lillegutt og meg

Kaffemocca

En til, please.

Lørdag 22:

Søndag 23:

Wilma+baby

Babyønske1984

Ny pp:

GRAVIIIID:

Hei og velkommen Pinnedyret! :) Vi har IKM samme dag, men jeg er jo ikke sikker på når IKM er egentlig, dette er regnet ut fra et gjennomsnitt. :) Håper jo at EL er rett rundt hjørnet..

Hei og velkommen Pinnedyret! :) Vi har IKM samme dag, men jeg er jo ikke sikker på når IKM er egentlig, dette er regnet ut fra et gjennomsnitt. :) Håper jo at EL er rett rundt hjørnet..

Hei, og takk for det :D

Jeg er rimelig sikker på at eggløsning var på tirs/ons pga sterke eggløsningssmerter (er frisk som en fisk, har ikke endo, blitt testa for det i ungdomsårene) bare "uheldig" på den fronten. Så regne med det blir testing helgen før jah :D

Er så glad idag fordi etter 5 dager med negativ EL test kom endelig uten tvil sterk EL strek idag! Blir alltid litt bekymret når ting ikke er helt som forventet og planlagt :) Da er det bare å legge inn aksjer resten av helgen!

Håper det blir mange positive g-tester snart ;)

Auauau...stakkars deg Lillegutt og meg. Er ikke det forferdelig vondt? Håperdet ikke har noe å si for prøvingen. Lykke til og masse god bedring.

Vel, her skulle egentlig EL kommet, men istedet har TR kommet for fullt. Syklusen er helt på bærtur. Da blir det bare å regne ut neste IKM. Søren også!!!

usj, da har jeg fått påvist nyrestein og lurer på om det har noe å si for prøvingen min fremover, skal til lege neste fredag. Håpet det var eggløsningssmerter...

Huff nyrestein høres ikke noe særlig ut! :(Håper det ikke ødelegger for prøvingen deres da. Lykke til med legen :)

Auauau...stakkars deg Lillegutt og meg. Er ikke det forferdelig vondt? Håperdet ikke har noe å si for prøvingen. Lykke til og masse god bedring.

Vel, her skulle egentlig EL kommet, men istedet har TR kommet for fullt. Syklusen er helt på bærtur. Da blir det bare å regne ut neste IKM. Søren også!!!

Så leit med syklus-kluss :( Da blir det ny ikm-gruppe på deg, lykke til! Krysser fingrene for positiv test på nyåret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...