Gå til innhold

***IKM i uke 51. Den beste julegaven er en spire!!***

Anbefalte innlegg

God kveld folkens, vært stille her en stund nå. Hvordan går det med dere?

Status symptomer her

Tett/rennende nese

Øm høyre pupp, ikke venstre (merkelige greier)

Synes selv puppene er blitt litt større

Dårlig humør, selv om jeg ikke har noe å være i dårlig humør for.

Sulten HELE tiden.

Og jo, tykk melkeaktig utflod.

Meeen så er jo alt dette også PMS symptomer då. Blir nok testing på mandagen. Er så glad jeg har arbeidshelg i helgen, da går den nemlig sååå mye fortere.

Ellers hvordan er ståo? Alt bra med alle sammen ?

Fortsetter under...

Hei pinnedyret:-)

Jeg har ikm rundt 21.

Har fått skikkelig ømme bryst( la jeg merke til da jeg skulle jogge på tredemølla idag, har også hvit og mer enn vanlig utflod, så får vi se om det bare er kroppen som tuller igjen..:-/

nyresteins-syte-innlegg-igjen

Ser ut som jeg er ferdig med 5-dagers nyresteinsanfall. Sliten som en sokk da jeg ikke har kunnet ta smertestillende. Følger med dere men må nok stryke meg ut av denne pp. Promillesjans for at det klaffet på de 2 dagene vi har hatt sex denne mnd. etter TR.

ellers ingen symptomer egentlig. Morgenkvalme er jo pga. smerter, har ikm 21 så gravid-kvalme er umulig

huff så ergelig å "miste" en pp

Mandag 17:

Clemencia

Skorpionen91

AussieAnette

Tirsdag 18:

Mamman-til-Emma (2.pp)

Pinnedyret

Onsdag 19:

1 Dossa

Torsdag 20:

Ønsker en til! (1.pp)

Venter<3

Fredag 21:

Ida Annie

Lillegutt og meg

Kaffemocca

En til, please.

Ønsker-spire

Lørdag 22:

Søndag 23:

Wilma+baby

Babyønske1984

Annonse

Masse lykke til da skorpionen :D

Her har jeg fått kjempe ømme pupper. Kjennes ut som skikkelig gangsperr. Vondt å ha på bh'en, så nå blir det spennende å se, ska jobbe i helgen, så blir ikke noen testing før mandag ;) Har noen tester liggende, men det er jo ikke vits å teste for tidlig. Skuffelsen blir bare så stor da. :( Men vi får se ka som skjer :D

Mandag 17:

Clemencia

Skorpionen91

AussieAnette

Tirsdag 18:

Mamman-til-Emma (2.pp)

Pinnedyret

Onsdag 19:

1 Dossa

Oktobergull 10 <3

Torsdag 20:

Ønsker en til! (1.pp)

Venter<3

Fredag 21:

Ida Annie

Lillegutt og meg

Kaffemocca

En til, please.

Ønsker-spire

Lørdag 22:

Søndag 23:

Wilma+baby

Babyønske1984

Her er brystene litt ømme (men det er de egentlig ofte rett før TR kommer). Føler og at det stikker litt i livmora i blant, og litt vondt i korsryggen. Det er egentlig det eneste jeg kjenner.

Har bestilt tester som jeg håper kommer i posten imorgen :=)

Annonse

Jeg er 10 DPO idag og har såååå lyst til å teste men jeg skal nok klare å holde meg.

Er så skuffende å få en negativ test, så har ikke tanta kommet innen onsdagen så svir jeg av en test :)

Krysser fingra og håper at det endelig skal bli min tur til å juble ;) vil ikke inn i pp 31.....

Håper dere alle får julegaven dere ønsker så sterkt ;) ;)

Hadde håpet at billig-testene mine skulle komme i posten idag, men gjorde ikke det. Så da må jeg vente litt til med testing. Har IKM på mandag. Håper å få testet på søndag hvis testene kommer imorgen.

Håper det blir mange gravide her inne :)

Mandag 17:

Clemencia

Skorpionen91

AussieAnette

Tirsdag 18:

Mamman-til-Emma (2.pp)

Pinnedyret

Onsdag 19:

1 Dossa

Oktobergull 10 <3

Torsdag 20:

Ønsker en til! (1.pp)

Venter<3

Fredag 21:

Ida Annie

Lillegutt og meg

Kaffemocca

En til, please.

Ønsker-spire

Lørdag 22:

Frøkna. Nr3. 2pp

Søndag 23:

Wilma+baby

Babyønske1984

fy søren så mange vi er i uke 51 :)

vil bare si at jeg har snakket med flere som jeg kjenner som har fått baby eller er gravide nå. For dem tok det fra 4 til 9 mnd. å bli gravide - og det feiler dem ingenting! Legger til at alle er over 30 år.

9 dpo i dag, hetetokter og fryser om hverandre. Spennt!! :)

Ellers ingen symptomer på bebis.

Tester på ikm onsdag hvis ikke mensen har kommet da. Helga bruker jo å gå fort, også plutselig er det vår uke jenter! :D

Det kommer til å bli en spennende uke, håper nissen har gjort jobben sin og gir oss hver vår spire som gave til en lykkelig start på jula <3 det er lov å håpe ;) i dag har jeg endelig gjort meg ferdig med julegavene, og skal pynte pepperkakehus i morgen.....huset begynner heldigvis også å nærme seg å være rent og omgittnav rødt slik at vi er klare for jul! Gleder meg til fredag, da starter juleferien....:) og kanskje det blir testing også da!?!?!

[quote name=Mamma-til-Emma' timestamp='1355608508'

post='144837688]

Monster TR kom på besøk i går og holder på som f ennå. Drikker med goooood samvittighet! ;)

oi så trist, det var tidlig....

Negativ test i dag, forventet IKM er på mandag (men siden sist syklus var på 42 dager, er det vel mye å håpe på en 30-dagers syklus denne gang..). Huff, jeg begynner virkelig å bli negativ! VIL IKKE inn i pp4, og femte måned med prøving..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...