Gå til innhold

***IKM i uke 51. Den beste julegaven er en spire!!***

Anbefalte innlegg

Uffda, mamma-til-emma. Håper hosten forsvinner raskt som svint! Og at mannen er klar til innsats, de pleier jo ikke å være så uvillige på den fronten :)

Har tre barn fra før, så det er den siste etterlengtede lille bonusen vi venter på..

Sitter og nyter kvelden med hodet til mannen i fanget, stearinlys og Red House Painters før det er nattinatt. Ha en fin kveld alle sammen.

Fortsetter under...

Hmmm...det var en merkverdig kort menstruasjon syns jeg, bare to dager...Men jeg kjører løpet som planlagt. har regnet ut EL og stesser ellers fint lite(bortsett fra at jeg er testoman og har et helt lager av billigtester liggende klar). Har bestemt meg for å bare kose meg, trene, spise godt og riktig og nyte førjulstiden og forføre mannen litt ekstra i fruktbarhetsperioden. Og glede meg over å følge alle her inne...det er alltid så spennende :)

Jeg tenker det samme som deg, En til, please. Tenker å prøve å bare slappe av og nyte tiden fremover :) Men det merkes jo at det er veldig lett for å bli veldig "oppgavefokusert" :P Veldig spennende å følge alle sammen, så håper jeg at dere får positive tester om noen dager alle sammen.. :)

Siden jeg ikke er helt sikker på verken syklus eller når i syklusen jeg pleier å ha EL, så er jeg litt usikker for tiden.. men merket igår og idag at jeg har hatt litt stikninger nederst i mageregionen, på høyre side igår og venstre side idag. Tror dere det har det noen sammenheng? Antar at jeg skal ha EL nå i disse dager eller om noen dager (men har altså uregelmessig syklus). Har ihvertfall lagt inn aksjer, så håper det er EL jeg kjenner sånn at jeg kan få teste om ikke så lenge ;)

Hmmm...det var en merkverdig kort menstruasjon syns jeg, bare to dager...Men jeg kjører løpet som planlagt. har regnet ut EL og stesser ellers fint lite(bortsett fra at jeg er testoman og har et helt lager av billigtester liggende klar). Har bestemt meg for å bare kose meg, trene, spise godt og riktig og nyte førjulstiden og forføre mannen litt ekstra i fruktbarhetsperioden. Og glede meg over å følge alle her inne...det er alltid så spennende :)

Jeg tenker det samme som deg, En til, please. Tenker å prøve å bare slappe av og nyte tiden fremover :) Men det merkes jo at det er veldig lett for å bli veldig "oppgavefokusert" :P Veldig spennende å følge alle sammen, så håper jeg at dere får positive tester om noen dager alle sammen.. :)

Siden jeg ikke er helt sikker på verken syklus eller når i syklusen jeg pleier å ha EL, så er jeg litt usikker for tiden.. men merket igår og idag at jeg har hatt litt stikninger nederst i mageregionen, på høyre side igår og venstre side idag. Tror dere det har det noen sammenheng? Antar at jeg skal ha EL nå i disse dager eller om noen dager (men har altså uregelmessig syklus). Har ihvertfall lagt inn aksjer, så håper det er EL jeg kjenner sånn at jeg kan få teste om ikke så lenge ;)

En til, please: Sikker på at det var mensen da? Har du g-testet deg? ;)

Helt enig med deg, jeg skal også bare PRØVE å nyte tiden med førjulskos, turer ut med ungene, bake julekaker, trening og sengekos med min kjære mann :) Føler vi har kommet nærmere hverandre og lært nye ting om hverandre i denne prøvetiden, ble flere pp enn antatt, flere skuffelser, men med dem mer nærhet på en måte.

Clemencia: Har hatt stikkninger de siste dagene jeg også, men venter ikke el før i slutten av neste uke. + mye utflod(sorry detaljer), mye som tyder på at el kanskje kommer tidligere enn antatt. Har hatt uregelmessige sykluser jeg også. Så må helgarderes fra mens slutt her ;)

Lykke til jenter! Blir så spennende å følge med i ikm uka vår :)

Ja, Wilma, det må ha vært mensen...et eller annet var det ihvertfall, he he. Er sikker på at jeg ikke er gravid, siden vi har brukt prevensjon etter at jeg mistet i oktober. Hvor mange pp har du bak deg da? Godt dere kommer nærmere hverandre og klarer å nyte tiden foran dere, selv om det selvfølgelg kan bli litt vel spennende av og til ;)

Spennende hvis det var EL på gang da, Clemencia, da har svømmerne å innfinne seg på rett tidspunkt!

Har du blitt friskere, mamma-til-emma? Håper det :)

En til please, nja.. Hoster kanskje ikke fullt så mye, men kommer jo noen kuler innimellom som høres ut som om at jeg har kols.. :P men trener som vanlig. Det rare er at når jeg løper hoster jeg ikke en millimeter, men med en gang jeg slapper av kommer det.. :P

Her har vi faktisk akkurat lagt inn aksjer! :) *fnis* Så nå er det bare å krølle seg inn i armkroken å sovne! :) Var så mye mer jeg skulle skrive, men får ta det i morgen når jeg kommer på jobb!

Natta snupper!!

Ferdig med TR her, men jeg tålte dessverre ikke tamponger (har hatt spiral med så liten blødning at det ikke har vært nødvendig - ikke brukt det på 6 år.....) Så nå er det Canesten på meg og Vivag. Ikke akkurat lyst å legge inn aksjer nå da. Mulig mye stress på jobben også har hatt innvirkning.

Jeg skal også prøve å kose meg denne pp med mannen min. Men han er mer ivirig enn noen gang, "denne mnd. skal vi jobbe hardt", sa han.... Han tenker på bhg. opptak og skolestart, og litt fordi han vil irritere eksen (40 års krise, ja ja)... det har jeg lagt bak meg

Annonse

Næ så kjipt! Kan du ikke bruke bind heller? Jeg har slitt masse med sopp tidligere, så jeg byttet ut hele trusegarderoben med bomulls truser og hipstere og det har gått veldig fint. Men jeg fikk også en liten soppinfeksjon da jeg tok ut spiralen i slutten av september. Tok bare en slik canestenpille og litt krem så var det borte.

Lykke til med prøvingen!

Jeg har også tidligere slitt med tilbakevendende sopp-infeksjoner ved mens, men har ikke hatt det etter jeg byttet fra string til hipster og truser.. Kunne ikke drømme om å gå tilbake til stringtruser nå.. har jo investert i sexy trusegarderobe med usynlig kant så ikke noe problem mht. å være fin for kjæresten eller å ha trange bukser ;) De fra Calvin Klein er helt fantastisk.. bare et lite tips!

Ja, håper det var/er EL! ;) Er innmari spent på neste måned - tenk bare for en fantastisk jul det ville blitt :)

Helt enig med den "trusedebatten" her. Har bare hatt det én gang, men det var nok til å få meg til å satse på bomullstruser og ingen string.. Håper du blir raskt bra igjen! Det var jo et kjedelig tidspunkt, men får håpe dere treffer EL med noen svømmere likevel :)

har ikke gått med string-truser,men den tampongen og TR som har skylda tror jeg... satser på at jeg ikke skal gjennom en TR til på lenge nå :) hehe, men når jeg har født går jeg over til vanlig bind.

jeg ønsker meg ikke noe til jul, bare en liten spire. Det kan vel nissen ordne...ehm, ikke han da , men samboer altså.

Heisann jenter!! Hvordan er formen deres?? Er prøvingen i full gang? Det er så rart at garantert flere som er med i denne gruppa kommer til å sitte med positiv test i uken før jul, hva er vel bedre enn det??

Nå er det vasking og matlaging da mamms og papps + svigers kommer på pinnekjøttmiddag! :) deilig!! :)

Her går det bra :) Er i full gang med prøven og er i godt humør :) I dag blir det julevask, pynting og middag med foreldrene mine senere. Skal også bake litt kokosmakroner! Vi har noen spennende uker i møte! Kos dere alle sammen :D

Annonse

Sukk..første skuffelse. Endelig etter mye motgang og venting, ser det ut som om kanskje EL er på gang og den første aksjen skulle legges. Gjett om jeg gledet meg og var klar, romantisk og villig, he he... Men oppdager snart nok at han har iført seg kondom! Beklager at det blir litt privat... Han ville ikke prøve ordentlig enda. Jeg ble så paff, at jeg snudde meg og sa at han kunne informert tidligere og mer rederlig at han ville trekke seg, og ikke snikinføre budskapet på slikt et tidspunkt. Vi har tidligere hatt en skikkelig samtale om veien videre etter SA, og han fortalte oppglødd at han ønsket å prøve igjen. Vel, jeg er snart 38 og har ikke lyst til å vente et sekund lenger enn strengt tatt nødvendig. AAAARRG...

Det var en skikkelig ufin måte å fortelle at han ikke lengre ønsker å prøve... Forstår godt at du ble skuffa og lei av det. Kan ikke forestille meg hva han har tenkt i den situasjonen, trodde han du ikke ville merke det eller? Masse sympati fra meg i allefall!

Den var litt stygg. Har vært bort i noe lignende. Etter 1 pp ville ikke mannen min mer sa han.... (!) han ble så skuffet når jeg fikk mensen. Menn opplever også prøveperioder som slitsomt, opplever sorg og skuffelser. Min man endret mening fort igjen da, håper din gjør det også En til, please.

Heldigvis litt tid før teoretisk EL, jeg føler meg ikke i form og orker ikke tanken på sex, men føler presset at jeg må jo utnytte sjansen nå. Mulig jeg får en CT i morgen eller tirsdag og er redd for å bli befruktet akkurat da.

Her er el rett rundt hjørnet hvis jeg tolker utfloden rett, tidligere enn antatt gitt. Ble nesten litt stressa nå, ble jo 3 dager uten sex i helga :0! Ja ja det går som det går, vet i allefall hva hobbyen min blir de neste dagene, hihi ;)

Lykke til i el-uka jenter! Vi går for super-julegave!

En til, please: Så leit.. Det var jo virkelig ikke en god måte å si det på, og forstår deg så veldig godt. Hadde blitt veldig lei meg selv. Men det er jo mulig at det er en reaksjon på den SA'en dere opplevde. Ikke så lett å holde styr på følelsene for mannen som blir litt "utenfor" når sånt skjer, siden det ikke er hans kropp. Håper at dere finner ut av det. Lykke til!

Nå er jeg på dag 18 i syklusen (har hatt sånn ca 31 dagers sykluser på det mest stabile, +/-). Har hatt litt stikninger i eggstokkene for et par dager siden og idag kom det litt blod.. Håper det i så tilfelle er eggløsningsblødning! Jeg har skikkelig troa på denne pp'en ihvertfall :) Hvordan går det med alle andre?

Tak for sttte og mange gode innspill. Han ble veldig preget og veldig ulykkelig da vi mistet. Jeg gjorde ikke noe stort nummer ut av hendelsen i går...gikk vel og grundet på hvordan jeg skulle legge det fram. Men han beklaget seg ved sengetid, sa han mistet hodet og leverte deretter med glans, he he...Glad nå, endelig igang :))

Lykke til med høy benføring framover, dere!

Kan noen sette meg opp på den 17? :)

Huff, så kjedelig for deg En til, please! Godt å høre at han er "back on track" sammen med deg nå :) Her er det full prøving på gang, selv om vi er usikre på når jeg egentlig er fruktbar. Sluttet på pillen 10 september (uten blødning siden jeg hadde tullet så mye månedene før, og dermed småblødd ofte), mens 11 oktober og deretter mens 22 november.. Så veldig usikker på når IKM er, men av en eller annen grunn føler jeg for å sette opp på den 17. Vi får satse på at det er riktig ;)

Mandag 17:

Clemencia

Skorpionen91

Tirsdag 18:

Mamman-til-Emma (2.pp)

Onsdag 19:

1 Dossa

Torsdag 20:

Ønsker en til! (1.pp)

Fredag 21:

Ida Annie

Lillegutt og meg

Kaffemocca

En til, please.

Lørdag 22:

Søndag 23:

Wilma+baby

Babyønske1984

Ny pp:

GRAVIIIID:

Heisann jenter!!

I dag blir en bra dag! Lasagne til middag, håndballkamp til kvelds og høy beinføring til nattmat! Gleder meg!

Sitter på jobben å gleder meg til jeg er ferdig å kan dra hjem til min herlige familie! :)

Lå i natt å kjente på noen underlige smerter i nedre region, et type press, så lurer på om EL kan være på gang (krysser fingrene for det)

Håper alle har det bra denne iiiskalde tirsdagen!

En til please: Så bra at han kom på banen igjen, denne gangen uten beskyttelse! Disse mannebeina er ikke like lett å forstå seg på alltid, men de er herlige da! :)

Skorpionen91: Jeg er nok på samme "stadiet" som deg når det kommer til sykluser, aner ikke når jeg har EL, men jeg vet jo den er der for jeg har kraftige og fine menstrasjoner.. :P Tok ut spiral i slutten av september og hadde en syklus på 47 dager.. :P Holdt på å gå på veggen.. "Er jeg gravid, er jeg ikke gravid, kan jeg gå på fest, eller leve som gravid selv om jeg ikke har positiv test?" BLÆH!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...