Gjest meg mamma? Skrevet 13. november 2012 #1 Del Skrevet 13. november 2012 Hver gang dere oppgraderer går min maskin helt i svime, og jeg må slette både det ene og det andre. Etter denne oppgraderingen fikk jeg ikke engang logget meg på, selv med bytte av passord. Men det som virkelig frustrerer meg, er at det virker som dere tror at alle vet hvordan man sletter nettleser, cookies og gud vet hva. Men etter mye frustrasjon, mange dager og lite hjelp fra moderator så fant jeg det ut selv. Så jeg er absolutt ikke imponert over deres oppdateringer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143990131-er-ikke-imponert-over-oppgraderingen-deres/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 14. november 2012 #2 Del Skrevet 14. november 2012 Heisann. Det var jo trist å høre. Med det er dessverre slik at når vi må ta oppgraderinger må man logge inn på nytt og slette litt diverse. Jeg beklager at informasjonen ikke har vært tilstrekkelig, og at du ikke har fått den hjelpen du ønsket. Skal ta det med meg videre. Håper alt ordner seg nå. Elin. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143990131-er-ikke-imponert-over-oppgraderingen-deres/#findComment-144729766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 14. november 2012 #3 Del Skrevet 14. november 2012 Ein bør då verkeleg kunne forvente at eigarar av pc'ar kan å slette nettlogg og cookies, det er då ikkje berre for å bruke DIB ein treng denne kunnskapen. Det er ikkje for å vere ufin eg seier dette, men du får det til å høyres ut som om dette er ein spesialistjobb og ikkje almennkunnskap. Eg synes forresten oppdateringa er eit stort steg i riktig retning, godt jobba! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143990131-er-ikke-imponert-over-oppgraderingen-deres/#findComment-144729804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg mamma? Skrevet 16. november 2012 #4 Del Skrevet 16. november 2012 Ein bør då verkeleg kunne forvente at eigarar av pc'ar kan å slette nettlogg og cookies, det er då ikkje berre for å bruke DIB ein treng denne kunnskapen. Det er ikkje for å vere ufin eg seier dette, men du får det til å høyres ut som om dette er ein spesialistjobb og ikkje almennkunnskap. Eg synes forresten oppdateringa er eit stort steg i riktig retning, godt jobba! Så fint at det fungerer for deg, du er heldig Men det betyr ikke at det fungerer for alle. Jeg har slettet alt de har bedt om, men alikavel fungerer mange ting dårlig. Her er noe av det jeg veldig ofte har problemer med : - kan ikke følge et emne - får opp varsel på emner som jeg kan følge, men er ofte umulig å åpne varslene - kan ikke svare på innlgg - kan ikke sitere - når jeg skifter mellom bim og dib (f.eks på innlegg i anonymforum) så blir jeg hevet ut og må logge inn på nytt. Ikke alltid det går. - siden "fryser" fast og må skru av pc'en (skjer bare på sidene her inne) Så igjen. Fint at det fungerer for deg, men for meg var oppgraderingen et stort steg tilbake. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143990131-er-ikke-imponert-over-oppgraderingen-deres/#findComment-144738016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 16. november 2012 #5 Del Skrevet 16. november 2012 Ein bør då verkeleg kunne forvente at eigarar av pc'ar kan å slette nettlogg og cookies, det er då ikkje berre for å bruke DIB ein treng denne kunnskapen. Det er ikkje for å vere ufin eg seier dette, men du får det til å høyres ut som om dette er ein spesialistjobb og ikkje almennkunnskap. Eg synes forresten oppdateringa er eit stort steg i riktig retning, godt jobba! Så fint at det fungerer for deg, du er heldig Men det betyr ikke at det fungerer for alle. Jeg har slettet alt de har bedt om, men alikavel fungerer mange ting dårlig. Her er noe av det jeg veldig ofte har problemer med : - kan ikke følge et emne - får opp varsel på emner som jeg kan følge, men er ofte umulig å åpne varslene - kan ikke svare på innlgg - kan ikke sitere - når jeg skifter mellom bim og dib (f.eks på innlegg i anonymforum) så blir jeg hevet ut og må logge inn på nytt. Ikke alltid det går. - siden "fryser" fast og må skru av pc'en (skjer bare på sidene her inne) Så igjen. Fint at det fungerer for deg, men for meg var oppgraderingen et stort steg tilbake. At det ikkje fungerar etter å ha sletta er eit problem, der er eg einig. Var ikkje meininga å avvise at der var problem å ta tak i. Men eg las innlegget som at det var for mykje forventa at folk sletta før dei klaga, og det syntes eg var unødvendig.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143990131-er-ikke-imponert-over-oppgraderingen-deres/#findComment-144738073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg mamma? Skrevet 16. november 2012 #6 Del Skrevet 16. november 2012 Ein bør då verkeleg kunne forvente at eigarar av pc'ar kan å slette nettlogg og cookies, det er då ikkje berre for å bruke DIB ein treng denne kunnskapen. Det er ikkje for å vere ufin eg seier dette, men du får det til å høyres ut som om dette er ein spesialistjobb og ikkje almennkunnskap. Eg synes forresten oppdateringa er eit stort steg i riktig retning, godt jobba! Så fint at det fungerer for deg, du er heldig Men det betyr ikke at det fungerer for alle. Jeg har slettet alt de har bedt om, men alikavel fungerer mange ting dårlig. Her er noe av det jeg veldig ofte har problemer med : - kan ikke følge et emne - får opp varsel på emner som jeg kan følge, men er ofte umulig å åpne varslene - kan ikke svare på innlgg - kan ikke sitere - når jeg skifter mellom bim og dib (f.eks på innlegg i anonymforum) så blir jeg hevet ut og må logge inn på nytt. Ikke alltid det går. - siden "fryser" fast og må skru av pc'en (skjer bare på sidene her inne) Så igjen. Fint at det fungerer for deg, men for meg var oppgraderingen et stort steg tilbake. At det ikkje fungerar etter å ha sletta er eit problem, der er eg einig. Var ikkje meininga å avvise at der var problem å ta tak i. Men eg las innlegget som at det var for mykje forventa at folk sletta før dei klaga, og det syntes eg var unødvendig.. Jeg formulerte meg nok litt feil på grunn av utrolig mye frustrasjon. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143990131-er-ikke-imponert-over-oppgraderingen-deres/#findComment-144738212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg mamma? Skrevet 16. november 2012 #7 Del Skrevet 16. november 2012 Og jeg er fremdeles frustrert, rett og slett drittlei. Har vel vært her inne i et par timer nå i dag. Allerede har jeg : - startet maskinen på nytt 2 ganger - logget meg ut frivillig og gått ut av alle sidene for så gå inn helt på nytt 3 ganger - blitt ufrivillig logget ut 2 ganger - startet og svare på innlegg mange ganger, men alt har hengt seg opp så jeg må gjøre alt på nytt Ingen problemer andre steder enn her inne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143990131-er-ikke-imponert-over-oppgraderingen-deres/#findComment-144738273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå