Gå til innhold

Hvor mange dager igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

MÅ bare lage en "hvor mange dager igjen-tråd", for jeg er nede i 40 dager i dag, og dvs at jeg er HØYGRAVID!!! :) Juhuuu!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lenge igjen! 34 dager her:)

Skrevet

27 dager igjen :) Går fort dette nå.. Har jo ennå en del ting som skal gjøres før den lille kommer :)

Skrevet

21 dager igjen.... :P :P gleder meg.... vil ha han i armene mine og kose med han.

Skrevet

21 laaange dager :) Hun kan godt komme nå.

Skrevet

34 dager... og er vanvittig lei allerede... :/

Skrevet

20 dager igjen i dag :) Synes det var i går det var 40 dager igjen. Tida går fort ja.

Skrevet

33 dage.

Nå synes jeg det går hurtigt!

Skrevet

Blæ..... 40 lange vente dager :( men han skal i følge meg holde seg inne til etter kl 00 den 1 januar, så da har jeg 46 dager igjen ;)

Skrevet

Da er jeg også høygravid i dag ;) whoop whoop ;) ha ha

• 4 uker senere...
Skrevet

noen dager siden denne tråden ble laget nå, men 12 dager igjen her

Skrevet

10 dager og ca 20 timer,hehe..........om alt går etter planen selvfølgelig! Kan jo komme hastesnitt som prioriteres først.

Skrevet

1 dag igjen nå!! Bare LITT utolmodig .p

Skrevet

-5 i dag. Hadde termin 4. desember. Fortsatt ingen tegn... Må vel belage meg på overtidstimen på Ahus på tirsdag tenker jeg.

Skrevet

-1 idag, termin igår. - skal til jordmor imorgen og da bestiller hun overtidskontroll på ahus.

Skrevet

-1 idag, termin igår. - skal til jordmor imorgen og da bestiller hun overtidskontroll på ahus.

Kanskje vi sees på Ahus i løpet av uka :P

Skrevet

Kanskje vi sees på Ahus i løpet av uka :P

ja :) du skal jo på tirsdag. spørs om jeg får time så fort :P men kanskje vi føder samme dag hehe...

skal si ifra imorgen når jeg vet mer om timen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...