Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Vi venter nr 2 rett over nyttår, mannen min har en medisinsk lidelse som gjør at han til tider er helt utslått og bruker lang tid på rekonvalisering til et brukenes nivå igjen. Han fikk nå et tilbakefall og ligger strak stakkar, og etter tidligere erfaringer tar det endel mnd før han er i grei form igjen. I disse periodene kan han ikke bidra med noe utenom å være tilstede og en pappa med visse begrensninger. Jeg er nå i uke 33, og har slitt med bekken som kommer og går med sine revestreker. Etter mannen sitt tilbakefall har jeg bestemt at jeg trenger hjelp i hjemmet i desember i forhold til vask, ryddehjelp og slikt (greit før jul). Så vi la inn annonse på MittAnbud og fikk mange henvendelser. Jeg hadde bestemt meg for en bedrift og var i ferd med å bestille de, og pga av omfanget av jobben ble prisen noe høy men for meg verdt det. Dette ble da julegaven fra oss voksne til oss voksne. Da ringer plutselig telefonen i kveld fra en god barndomsvenninne som lurte på om vi trenger hjelp, og at hun har fri en liten uke i desember! Hun bor 5 timer unna og vil bruke sine fridager til å hjelpe oss med vask og andre "husmorvikarjobber" som hun sa siden hun kjenner til situasjonen vår. Hun ville at vi skal få det litt lettere nå før jul og termin! Det er helt fantastisk at hun gjør dette, og jeg er så glad for den hjelpen dere aner ikke! Og hun visste ikke at vi hadde lagt ut anbud på jobben heller, så det er nesten litt skummelt. Men så deilig at det er noen en kjenner oss som kommer og vil hjelpe til med hus og hjem. Det er sant at det finnes hverdagsengler som kommer dalende. Så dette innlegget er til de englene som finnes der ute og som stiller opp når det trengs aller mest. Tusen takk!! :-) Anonym poster: 0dfdbde20c1b681eedf676c7e21e1c20
Vanillaf@ce Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Fantastisk barndomsvenninne! Det hadde jeg blitt så glad for at jeg ikke hadde visst hvor jeg skylle gjort av meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå