Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen her som er blitt gravide på denne måten ? Og som kanskje har noen råd og tips ?

Etter å ha vært innom mange forskjellige grener/medisineringer de siste elleve månedene skal vi la klinikken i Tromsø få prøve seg en siste gang før vi bytter til en annen klinikk !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143990042-frysfors%C3%B8k-i-naturlig-syklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble gravid på frys i naturlig syklus.Er 32 uker på vei nå :) Deiligste forsøket jeg har hatt, uten pes med medisiner før innsett. Var kun eggløsningstester jeg måtte bruke. Fikk embryoglue til eggene (en slags væske som skal hjelpe egget å feste seg), pregnyl (hcg støtte) og klexane (blodfortynnende) etterpå. Masse lykke til :)

Jeg ble gravid på frys i naturlig syklus.Er 32 uker på vei nå :) Deiligste forsøket jeg har hatt, uten pes med medisiner før innsett. Var kun eggløsningstester jeg måtte bruke. Fikk embryoglue til eggene (en slags væske som skal hjelpe egget å feste seg), pregnyl (hcg støtte) og klexane (blodfortynnende) etterpå. Masse lykke til :)

Tusen takk for svar. Håper jeg er like heldig som deg at det klaffer på frys i naturlig syklus :)

Du får kose deg de siste ukene av graviditeten og lykke til med fødsel og småfolk i huset :)

Annonse

Gravid etter fryseforsøk i naturlig syklus, 21 uker på vei. Jeg brukte ingen medisiner i det hele tatt - kun eggløsningstester. Veldig behagelig :)

Lykke til!

Heei Plinka :) Så tiden flyr!! 21 uker alt?! :)) Står alt bra til? Må inn å lure litt innimellom, og holde meg oppdatert ;)

God klem fra meg

Åhh! Så deilig!! :) Så kjekt med enda en prins da :) Det var gutt dere hadde fra før?

Skjer lite på denne fronten. 17 pp (+ noen før) uten hell :(

Kjenner det tar litt på. Men var hos klinikken for ny gjennomgang på fredag og har fått alle resepter for å starte nytt forsøk.

Vet bare ikke helt om jeg er klar.. Er jo egentlig klar på overtid, men det er et stort skritt med nytt forsøk. Håper jo hele tiden det skal ordne seg selv siden jeg vet vi kan.

Kan jeg spørre hva som var årsaken til at dere ikke ble gravide på naturmetoden?

Kooos deg masse med graviditeten!! :))

Uff, så kjedelig at det ikke har klaffet for dere enda. Vet veldig godt hvor belastende det er med måned etter måned uten resultat, men har også full forståelse for at et nytt forsøk er et stort skritt. Hvis ikke vi hadde lykkes på fryseforsøkene våre, vet jeg faktisk ikke hva vi hadde gjort selv.

Ønsker dere iallfall all mulig lykke til uansett om dere velger å gå for forsøk eller fortsette på naturmetoden.

Hos oss var det svømmerne som var årsaken, så ICSI ble løsningen for oss. Har gutt fra før ja, og er kjempefornøyd med å få en lillebror ;)

Takk for lykkeønskinger :) Her tenkes og tenkes det!

Hadde vi vare visst at "noe var galt" så hadde skrittet vert lettere å ta.

Men vi er jo "normale"/friske begge to så langt de kan se..

Jaja, det ordner seg vel på ene eller andre måten ;)

Masse lykke til videre med den lille som spreller i magen din ;)

Klem!

Jeg ble også gravid på første fryseforsøk. Hadde ett fersk forsøk som ikke gikk. Fikk fryst ned 3 egg. To overkevde opptiningen og begge ble satt inn. En av de klaffet og nå er han 1 år;) så nå skal vi igang med søskenforsøk med uttak i desember. Veldig enig med de andre, det var himmelsk å slippe alle medisiner;) masse lykke til!!! Til dere alle! Å gratuler så mye til alle dere som er gravide;) kos dere med graviditeten og barseltiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...