Gå til innhold

Noen som har kjørt selv med rier til føden?

Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på dette siden jeg har to veldig raske fødsler bak meg og om det setter igang så må jeg kjapt komme meg avgårde imens mannen må vente på barnevakten . Eller om det skjer når mannen er på jobb. Men er kanskje uforsvarlig å kjøre med rier med feks 3 min mellomrom. ?

Fortsetter under...

Riene mine er heftig fra første ri, er ofte slik med styrtfødsel.. Vi bor på ett lite tett sted og taxi må komme fra byen . Men har snakket med nabo nå som kan komme over til besteforeldre kommer fram:)

Reddet:))

Jeg gjorde det første fødsel, men da var jeg ikke klar over at jeg hadde rier. Kjørte fordi vannet hadde gått, og de sa at jeg mest sannsynlig kunne dra hjem igjen. Hadde 6 cm åpning da jeg kom inn, så jeg hadde visst rier. Ville ikke kjørt selv med heftige rier. Har 2 styrtfødsler bak meg, og regner med denne går kjapt også, men da føder jeg heller hjemme enn i bil alene

Annonse

Jeg vet jeg hadde klart det. Kjørte med gallesteinanfall og det er mye Værre enn fødsel (syns jeg)

Men med tanke på bilen, parkering og at mann nok kommer med en bil han og så ville jeg nok ringt taxi.

Så det ER vondere med gallestein? Glad du sier det :D

Noen på sykehuset sa så da jeg lå inne for operasjon -og har tenkt i ettertid, nå som det nærmer seg, at håper det er sant :) for det var for jævli, og ønsker ikke å ha det like jævli eller verre i lengre tid enn et anfall varte! ;) men så er det jo pauser i rier, det var man ikke velsignet med under gallesteinsanfallene som "bare" varte i 2-6 timer....

Jeg vet jeg hadde klart det. Kjørte med gallesteinanfall og det er mye Værre enn fødsel (syns jeg)

Men med tanke på bilen, parkering og at mann nok kommer med en bil han og så ville jeg nok ringt taxi.

Så det ER vondere med gallestein? Glad du sier det :D

Noen på sykehuset sa så da jeg lå inne for operasjon -og har tenkt i ettertid, nå som det nærmer seg, at håper det er sant :) for det var for jævli, og ønsker ikke å ha det like jævli eller verre i lengre tid enn et anfall varte! ;) men så er det jo pauser i rier, det var man ikke velsignet med under gallesteinsanfallene som "bare" varte i 2-6 timer....

Nei er det som gjør gallesteinsanfallene Værre syntes jeg.

Jeg var alene med barna da jeg fikk det og måtte kjøre til lege selv.

Fikk voltaren sup der. Og den voltarenen var akkurat som epidural!! Etter 10 min begynte den å virkenog eg var i himmelen :D

Her varte anfallet fra kl 17 - 21.30. Og jeg skjønte jo ikke hva det var med en gang.

Dette fikk jeg et år etter 5 fødsel, og vil mye eller føde mange ganger til ennå oppleve det der igjen... Nå hiver jeg inn på med voltaren så fort jeg skjønner det er et anfall... (Den gang viste jeg ikke hva det var, derfor gikk eg så lenge med det.)

En fødsel kommer det noe godt utav også da. Så noe med det og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...