Gå til innhold

Noe til felles?

Anbefalte innlegg

Jeg er 21 år gammel (samboer 27), vi bor på vestlandet og trives godt med både hverandre og dyrene. Jeg er hjemmeværende, og han arbeider på havet. Vi er i pp2, og TR skulle ha dukket opp den 11 - men ingenting skjer. Forhåpentligvis vil en test bli positiv snart (bare negative hittil, aargggh..) :)

Jeg tenkte å starte denne tråden for å se om jeg har noe til felles med noen her? Måtte det være alder, pp, å være hjemmeværende eller bosted :) Det hadde vært så hyggelig å hatt en nær dialog med andre i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989993-noe-til-felles/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi er også i 2pp! Bor på østlandet og er begge 26. Vi har en liten gutt på snart to fra før.

Venter nå på tr som skulle/kunne vært her den 10, men siden jeg har ustabil syklus etter p-pilleslutt (hatt to :P) så kan det hende hun ikke kommer før 21.

Endret av Nurk er velkommen

Ååhh, så moro å ha noen som er i samme båt! :) Vi lengter etter vår første - og etter planen eneste. Vi har begge vært klar på at vi bare ønsker ett barn, men ettersom ingen av oss har barn fra før av er jo dette strengt talt noe vi ikke kan sette oss ned og bestemme oss for allerede nå :P Jeg tror på det at man slett ikke vet hva det er før man faktisk er foreldre :)

Jeg sluttet på p-pillen 10 september, men ingen blødning (dette fordi jeg tullet fælt med p-pillen i flere mnd, og derfor hadde småblødninger hele tiden tenker jeg), fikk mensen igjen som normalt 11 oktober - så derfor antok jeg at IKM var 11 november. Mensen har alltid vært på datoen (eller dagen før) tidligere når jeg ikke har gått på pillen, og om man skal gå ut ifra når jeg hadde eggløsning skulle dette ha stemt for denne måneden også.. Men alle testene er negative enn så lenge :(

Hei hei

Vi er også i pp 2 nå. Venter på EL. Bor på Vestlandet (Stavanger). Jeg er 28 og han 30 så ikke helt samme alder, men i nærheten av samboeren din i det minste :P

Jeg har en sønn fra før av.

jeg bor også i nærheten av stavanger :) er 31 jeg da, og har to fra før, på 1&3.

Annonse

Hei! Jeg er også 21, men er inne i min 3 pp jeg da ;) har testet med EL-tester denne mnd, og fikk knallpositive tester 10 og 11 nov, så håper veldig på positiv test i slutten av nov! Hvis ikke, så skjer det nok om ikke så veldig lenge håper jeg. Sluttet på p-piller for 3 mnd siden ca, så det er først nå at syklusen min virker normal.

Har uansett en god følelse denne mnd, har lagt inn maaaaasse aksjer, både før, på og etter EL, så *håper, håper* :D

Hei! Jeg er også 21, sambo er 22 og vi er inne i våres 3 pp ;) Første bebi :D Har testet med EL-tester denne mnd, og fikk knallpositive tester 10 og 11 nov, så håper veldig på positiv test i slutten av nov! Hvis ikke, så skjer det nok om ikke så veldig lenge håper jeg. Sluttet på p-piller for 3 mnd siden ca, så det er først nå at syklusen min virker normal.

Har uansett en god følelse denne mnd, har lagt inn maaaaasse aksjer, både før, på og etter EL, så *håper, håper* :D

Henger meg på her jeg og. Jeg er 29 og mannen 27, vi er i gang med vår 2 pp på nr 1. Ingen av oss har barn fra før, så vi er superspente og håper på en liten en snart! :) Bosatt i utlandet for øyeblikket, og flytter vel hjem til Arendal igjen rundt årsskiftet 2013/2014.

Hei skorpion91. Må bare fortelle deg at hormonene fra p-pillene kan gjøre syklusen eldig ustabil. Hadde også stabil syklus før jeg begynte med pillen, men da jeg sluttet ble den aldri regelmessig før jeg plutselig hadde positiv test... Tok 6 mnd, og hadde alt fra 45-70 dagers syklus den perioden. Da jeg ble gravid hadde jeg eggløsning 40 dager etter sist mens. Så det kan ta tid. La kroppen få komme litt i gjenge igjen, ha sex jevnlig, og test 1-2 ganger i uka (ellers kan det fort bli dyrt, selv med billigtester.) jeg levde som normalt, men tok alltid en test før jeg drakk alkohol, og en ettermiddag jeg skulle i bursdag var plutselig testen positiv. Og da hadde jeg hatt mange negative tester pga mensen som ikke kom;)

Jeg har sluttet på pillen flere ganger tidligere (må nesten nevne at dette var som singel og sølibat, jeg har aldri forsøkt å bli gravid tidligere), men syklusen min har alltid vært fin etter dette :) Har vært av og på pillen siden jeg var femten år, har kanskje gått på de til sammen i 4 år :)

Jeg håper virkelig at spiren sitter snart, men fremdeles negativ test (ennå jeg skulle hatt mensen 11 november). Vi har uansett sex hver eneste dag, så det skulle ikke spille noen rolle sånn sett når jeg har EL. Men veeeldig sikker på at jeg hadde EL 27 oktober!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...